• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Software
  • ramen
  • De berichten van vandaag

Waar slaat INTERNET EXPLORER 'FAVORITES' op de lokale harde schijf op ???

• Draadstarter Jonni
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
J

Jonni

Gegroet collega's ... Een paar weken geleden moest ik mijn laptop terugzetten op de fabrieksinstellingen vanwege een geluidsprobleem. Gelukkig maak ik een back-up van alle gegevens op mijn IOMEGA externe harde schijf. Dus ik heb mijn herstel uitgevoerd en de meeste van mijn gegevens zijn hier. IE heeft echter niet mijn LANG favorietenlijst! Ik heb deze links nodig!

Waar slaat INTERNET EXPLORER gewoonlijk 'FAVORIETEN' op de lokale harde schijf op ???

Ik zocht en kon ze niet vinden. Het is mogelijk dat er nooit een back-up van is gemaakt, maar ik doe al maanden alle systeemback-ups (dynamische kopie). Ze zouden op mijn externe schijf moeten staan.

ELKE SUGGESTIE KAN HELPEN!
S

piek

Bevindt zich standaard in de map% USERPROFILE% \ Favorieten in XP

(kopieer en plak bovenstaand adres schriftelijk)
J

Jonni

• Draadstarter Draadstarter
Het perfecte antwoord. Ik stelde echter de verkeerde vraag.

Waar kan ik dit vinden op mijn back-up E: schijf? ... (zodat ik de locale kan herstellen).

Het bovenstaande adres toont alleen de fabrieksinstellingen en de laatste favorieten op de lokale harde schijf.

DANK JE!
S

piek

Ik ben bang, waar je ze ook neerzet.

Sorry, maar dat is echt het antwoord. :(

U kunt altijd de zoekfunctie van Windows gebruiken om bestanden te vinden met de bestandsnaam ".html" of ".htm". probeer misschien de term 'favorieten' in te voeren
I

iresfrank

Ik heb een paar suggesties Josh - hoewel ik geen techneut ben, moest ik alle bedrijfssystemen opnieuw installeren, zoals hd-crashes of netwerkwormen enz.