• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Software
  • ramen
  • De berichten van vandaag

Waar slaat INTERNET EXPLORER 'FAVORITES' op de lokale harde schijf op ???

• Draadstarter Jonni
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
J

Jonni

Gegroet collega's ... Een paar weken geleden moest ik mijn laptop terugzetten op de fabrieksinstellingen vanwege een geluidsprobleem. Gelukkig maak ik een back-up van alle gegevens op mijn IOMEGA externe harde schijf. Dus ik heb mijn herstel uitgevoerd en de meeste van mijn gegevens zijn hier. IE heeft echter niet mijn LANG favorietenlijst! Ik heb deze links nodig!

Waar slaat INTERNET EXPLORER gewoonlijk 'FAVORIETEN' op de lokale harde schijf op ???

Ik zocht en kon ze niet vinden. Het is mogelijk dat er nooit een back-up van is gemaakt, maar ik doe al maanden alle systeemback-ups (dynamische kopie). Ze zouden op mijn externe schijf moeten staan.

ELKE SUGGESTIE KAN HELPEN!
S

piek

Bevindt zich standaard in de map% USERPROFILE% \ Favorieten in XP

(kopieer en plak bovenstaand adres schriftelijk)
J

Jonni

• Draadstarter Draadstarter
Het perfecte antwoord. Ik stelde echter de verkeerde vraag.

Waar kan ik dit vinden op mijn back-up E: schijf? ... (zodat ik de locale kan herstellen).

Het bovenstaande adres toont alleen de fabrieksinstellingen en de laatste favorieten op de lokale harde schijf.

DANK JE!
S

piek

Ik ben bang, waar je ze ook neerzet.

Sorry, maar dat is echt het antwoord. :(

U kunt altijd de zoekfunctie van Windows gebruiken om bestanden te vinden met de bestandsnaam ".html" of ".htm". probeer misschien de term 'favorieten' in te voeren
I

iresfrank

Ik heb een paar suggesties Josh - hoewel ik geen techneut ben, moest ik alle bedrijfssystemen opnieuw installeren, zoals hd-crashes of netwerkwormen enz.

Ik heb ook niets dan teleurstelling ervaren met IE - dus voordat je begint - stel ik voor om te converteren naar Mozilla Firefox, dat ik gebruiksvriendelijker vind.

Net vandaag - ik heb geprobeerd te importeren (vanaf een externe schijf) en hoewel mijn gegevens er zijn, importeer ik dit NIET.

Om de een of andere reden stond Win XP (in mijn geval) erop om naar "bladwijzers" te zoeken terwijl het bestand de naam "favorieten" kreeg op mijn E-schijf.

Nadat ik mijn E-schijf had gecontroleerd en bevestigd dat alle gegevens aanwezig zijn, heb ik deze geopend, alle inhoud gekopieerd en in de favoriete map van de C-schijf geplaatst (zonder de import handmatig te gebruiken).

De TIP staat NIET in het Microsoft- of gedeelde toepassingsbestand. Het stond daar onder "Toepassingsgegevens" en het pictogram had een gouden ster in plaats van een map. Ik geloof dat Win XP dergelijke bestandspictogrammen opnieuw heeft toegewezen tijdens de laatste OS-upgrade.

Probeer verschillende "VIEWS" (details, lijst, enz.) Te gebruiken en dit kan u helpen het te vinden.

Zoals de andere persoon opmerkte, probeer natuurlijk te zoeken op uw E-schijf. Het kan daar zijn, maar eerder dichtbij waar je moet zoeken.

Ik had hetzelfde probleem met Outlook 2003, ik kon het adresboek of de mappen niet importeren.

Zelfs MS-netwerktechnici konden me niet helpen met $ 75 / uur.

Ik haat de geldverdienprogramma's van Microsoft
zipperman

zipperman

Mijn computer / C:
Map / Documenten en instellingen / Gebruiker / Startmenu
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• Kwantumfysica
    PSA: herstel oude back-ups zonder beschadiging van de schijf
  • Boos
    Konami-spelcomputers zijn nu beschikbaar voor pre-order
  • Jaryn211
    Xbox Series X of PS5? Gabe Newell geeft de voorkeur aan de machine van Microsoft
  • BECKER
    S8 + netwerkontgrendeling
  • Ritmisch
    Intel wordt geconfronteerd met class action met een vertraging van 7 nm
  • N
    Bill Gates vindt dat Elon Musk zijn opmerkingen over het Coronavirus voor zichzelf moet houden
  • G
    Meer uitgevers overwegen naar verluidt een prijsverhoging voor consolegames van de volgende generatie
  • MaxSmarties
    Verklarend: Wat zijn tensorkernen?