• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • Laptops en tablets
  • De berichten van vandaag

Toshiba-laptop wordt uitgeschakeld, maar in veilige modus OK.

• Draadstarter Hodsocks
  • Startdatum
Hodsocks

Hodsocks

Ik werk op een Toshiba L750-laptop met Windows 7, deze start een paar seconden op naar de desktop en wordt vervolgens uitgeschakeld, het werkt prima als ik opstart in de veilige modus. Ik denk dat het softwaregerelateerd is.Ik ben bezig met het opnieuw installeren van software met behulp van de herstelpartitiesoftware, maar nu doet het dezelfde programma's, nu lijkt het verschillende programma's op Windows te installeren
Eventuele suggesties worden graag ontvangen.
mike1959

mike1959

Ik vermoed dat het stuurprogramma van de grafische kaart of de schermresolutie te hoog is ingesteld.
Veilige modus start de computer op met minimale, maar werkende MS-stuurprogramma's.
U kunt eerst de veilige modus proberen, vervolgens Apparaatbeheer en het stuurprogramma van de grafische kaart verwijderen. Voer dan een normale start uit.
Windows zou moeten terugkeren naar een betrouwbare MS-driver of in SVGA-modus moeten draaien. Het moet stabiel zijn.
Voer ook de opdracht 'sfc / scannow' uit om eenvoudige Windows O / S-problemen op te lossen.
De beste bron voor stuurprogramma's is de website van Toshiba.
(Natuurlijk kan er oververhitting zijn, maar als dit niet goed is in de veilige modus.)
Laatste bewerking:
Hodsocks

Hodsocks

• Draadstarter Draadstarter
Na het voltooien van de installatie lijkt het nu goed te werken, maar ik heb een schijfcontrole uitgevoerd bij het opnieuw opstarten en veel fouten gevonden, maar ik heb seatools uitgevoerd omdat ik een probleem met de harde schijf vermoedde, maar het slaagde voor alle tests. Het lijkt nu goed te werken.
gbhall

gbhall

Zowel uw oorspronkelijke probleem als de gerapporteerde stuurprogrammafouten duiden op een stroomprobleem (instabiliteit) voor mij. Veilige modus werkt OK = energie-hongerige video-instellingen niet gebruikt.

?? 7 winnen ?? Hoe oud is deze laptop en batterij? Bekijk dit voor ideeën en tests /community/topics/my-laptop-keeps-turning-itself-off.197492/
Laatste bewerking:
S

SanaRlstCo

Hallo, ik heb nu hetzelfde probleem zz
CPU / koeler etc. Ik heb Windows 7 schoongemaakt en opnieuw geïnstalleerd, een oplossing gevonden?

Laatste berichten

• A
    Bill Gates vindt dat Elon Musk zijn opmerkingen over het Coronavirus voor zichzelf moet houden
  • F
    Konami-spelcomputers zijn nu beschikbaar voor pre-order
  • pencea
    Gabe Newell: Xbox Series X overtreft PS5
  • B
    PSA: herstel oude back-ups zonder beschadiging van de schijf
  • Humza
    Duitse energiebedrijf presenteert een zeer modulair EV-concept genaamd eBussy
  • gamerk2
    CEO's van Amazon, Apple, Facebook en Google bereiden hun verdediging voor in belangrijke antitrust ...
  • AnirudhSingh
    Uw computer automatisch inschakelen in een programma
  • Boos
    Rite Aid gebruikt gezichtsherkenningstechnologie in honderden winkels