• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Software
  • Apple Mac en iOS
  • De berichten van vandaag

iPad Verbind Android met iPad via Bluetooth

• Draadstarter Tedster
  • Startdatum
Tedster

Tedster

TECH NIEUWS oldtimer .....
Ik probeer mijn ipad air old droid X via bluetooth te verbinden. Ik heb PDAnet + op mijn telefoon. Ik kan mijn hotspot-functie (wifi) op ​​de telefoon niet gebruiken omdat Verizon na enkele seconden wordt uitgeschakeld. Mijn telefoon is geroot en ontgrendeld. Ik wil een t-shirt over bluetooth bue PDAnet heeft geen ap voor ipad. Eventuele suggesties?
Konijn01

Konijn01

TS Evangelist
Omdat je aan het rooten bent, een andere optie voor wifi-tether -. Het werkte prima voor mij toen ik mijn oude zakelijke laptop had. Door de wijziging van het IT-beleid kan de nieuwe laptop geen verbinding maken met een ad-hoc draadloze verbinding. Daarom ben ik overgestapt op PDANet + voor de bedrade tether-functie.
Tedster

Tedster

Barnacle is nutteloos - voor wifi. Ik probeer bluetooth te gebruiken.

Ik ontdekte dat het alleen werkt met PDAnet plus bluetooth, maar het is extreem traag. Het zou het signaal kunnen zijn van waar ik ben - terwijl ik dienst heb in de Mojave-woestijn. U kunt geen wifi gebruiken omdat Verizon de hotspot-service blokkeert omdat u er niet voor betaalt. Ik heb opa voor onbeperkt internet op mijn oude telefoon en ik reis vaak naar beperkte plaatsen (nergens in het midden).

Ik kan voorlopig e-mails sturen, maar surfen en internetten is bijna onmogelijk.
Ik heb momenteel een bekabelde kantoorcomputer, maar ik vertrouw mijn telefoon als ik in het veld ben.
Konijn01

Konijn01

TS Evangelist
Goed om te horen dat je een aantal verbindingen via bluetooth hebt.

Ik heb ook geen hotspot-service, dus een tang als ik online moet bellen tijdens een stroomstoring. Toen ik het voor het laatst gebruikte, was mijn abonnement bij VZW onbeperkte gegevens. Ik heb nu een gelaagd abonnement, nog steeds geen hotspot-service, PDAnet + v 4.16.3. Geen probleem met hotspot-hack na enkele seconden.
Tedster

Tedster

Verizon heeft een manier gevonden om wifi-hotspotservice te hacken voor degenen die er niet voor betalen en proberen deze te omzeilen. Ik kan zonder problemen bluetooth of directe kabel gebruiken.
Konijn01

Konijn01

TS Evangelist
Werkelijk? Dat wist ik niet. Bedankt voor de tip.
Tedster

Tedster

Ja - ik kon eerder een wifi-hotspot gebruiken zonder problemen, toen ik ongeveer een jaar geleden probeerde de PDAnet-hotspot te gebruiken, werkte het maar ongeveer 5 minuten. Merkte op dat er geen gegevens over of buiten wifi worden verzonden. bluetooth- en usb-aansluitingen werken. Ik kwam toen enkele nieuwsartikelen tegen waarin stond dat Verizon tether-apps van derden blokkeert met behulp van wifi die niet betaalt voor zijn wifi-service.

Ik was een beetje gefrustreerd omdat ik onbeperkt internet heb en ik heb opa. Ik wil mijn telefoon niet upgraden omdat mijn grootvader mijn stof verliest.

Laatste berichten

• ziffel66
    DoNotPay lanceert Robo Revenge om consumenten te helpen bij het aanklagen van overvallers
  • Penn
    Senator Kirsten Gillibrand stelt een nieuwe overheidsinstantie voor internetprivacy voor
  • ziffel66
    De nieuwste experimentele functie van Steam helpt je de game te kiezen die je als volgende wilt spelen
  • Kwantumfysica
    Nu is het mogelijk om alle objecten binnen enkele seconden in 3D te printen
  • Kwantumfysica
    De Australische rechter beveelt Google om de identiteit van de anonieme negatieve commentator bekend te maken
  • Al oom
    Roku gelooft dat de helft van de Amerikaanse huizen tegen 2024 de kabel zal doorsnijden
  • R
    PS Probleem?
  • Kwantumfysica
    Online spelen kan leiden tot blijvende vriendschappen en nog veel meer