• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Gemeenschap
  • Een vraag stellen
  • De berichten van vandaag

Software Realtek-audioconsole werkt niet of Realtek HD-audiobeheer ontbreekt

• Draadstarter Mevrouw Toukir
  • Startdatum
Mevrouw Toukir

Mevrouw Toukir

Realtek-audioconsole werkt niet of Realtek HD-audiobeheer ontbreekt. Wanneer ik de realtek audioconsole aanzet, staat er "realtek audioconsole wordt niet ondersteund voor deze machine" en kan ik geen koptelefoon gebruiken op het voorpaneel.
Sikloid Torus

Sikloid Torus

Het wordt meestal veroorzaakt doordat Microsoft iets slechts doet met een update. Het is moeilijk te zeggen of het een stuurprogramma is of niet - dat is meestal het geval. Als ik een Realtek-apparaat heb, krijg ik het meestal aan het werk door het te verwijderen en het systeem opnieuw op te starten. Als dat niet werkt, zoek ik met termen als 'Realtek' plus de naam van de fabrikant van je moederbord (Asus, Gigabyte, enz.) Plus de foutmelding. Klop gewoon totdat je het weer aan het werk krijgt.

Of bekijk de afgelopen 50 hier: /search/?cx...cof=FORID:11&ie=ISO-8859-1&q=Realtek+no+audio

Laatste berichten

• G
    Witcher franchise verkocht meer dan 50 miljoen
  • EClyde
    Beste SSD- en pc-opslag 2020: Solid State, HDD, extern en NAS
  • M
    Trump zegt dat het "gratis praten" was nadat hij Twitter's tweets had getagd met zijn echte controle.
  • drferrari
    De Task Manager-generator deelt anekdotes over de ongelooflijk handige tool
  • Kwantumfysica
    Facebook wil geen "waarheidsarbitrator" zijn, maar het zal mensen authenticeren ...
  • L
    Intel Core i5-10600K en AMD Ryzen 5 3600 versus Ryzen 7 3700X
  • S
    Xiaomi RedmiBook vanaf $ 559 van Ryzen 4000
  • Fox God Records
    $ 346 "Anti-5G" USB-stick wordt onderzocht volgens handelsnormen