• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Gemeenschap
  • Een vraag stellen
  • De berichten van vandaag

Wordt de pc opnieuw opgestart als ik een game speel?

• Draadstarter Cemil
  • Startdatum
J

Cemil

Hey TECH NEWS.com

Ik hoop dat dit vaak gebeurt als iemand me na een uur / 30 minuten nodig heeft om een ​​game op mijn desktopcomputer te spelen. Ik word er gek van! Ik wil echt mijn games spelen, maar ik kan het niet :'(.. Games draaien probleemloos op mijn computer Red Alert 3, Team Fortress 2, Assassin's Creed Brotherhood, age of empires 2 & 3 En anderen Maar als ik games zoals Swat 4 en de nieuwe NCIS 2011 speel, werkt het prima, dan start de bam-pc opnieuw op ... Ik hoop dat iemand het me echt heeft verteld kan je hier helpen?

Hier is mijn pc Sepcs
Corsair 430W
Gigabyte GA-MA770T-UD3 AMD 770 Socket AM3 8-kanaals audio ATX-moederbord
1 TB harde schijf toshiba
Inno3D GT220 1GB DDR2 DVI VGA HDMI-uitgang PCI-E grafische kaart
Corsair 4GB DDR3 1333MHz niet-ECC (9-9-9-24) 1.50V - Core I7, Core I5 ​​en Core 2 / AMD Phenom Ii - ik heb Dual Channel x2 8GB maar daar 2 4GB
AMD Phenom II X4 840 Socket AM3 3,2 GHz 2 MB cacheprocessor met doos
Arctic Cooling Freezer 7 Pro CPU-koeler
Ja pc op maat gemaakt eerste ^. ^

Pc draait Windows 7 64bit Ja, ik scan pc / virus / adware Ik gebruik AVG 2011 (alle paden zijn up-to-date)

Nu kan ik alleen maar bedenken dat ik echt hoop dat iemand me kan helpen :) Ik zou graag van mijn games willen genieten!

Laat het me weten als je meer informatie nodig hebt.

Dank je
-Jemil
Tmagic650

Tmagic650

Klinkt als een klassiek geval van oververhitting van de GPU ... Zorg ervoor dat de ventilator van de grafische kaart stofvrij is en vrij kan draaien ... Zorg er ook voor dat de binnenbehuizing schoon is
J

Cemil

• Draadstarter Draadstarter
Tmagic650 zei:
Klinkt als een klassiek geval van oververhitting van de GPU ... Zorg ervoor dat de ventilator van de grafische kaart stofvrij is en vrij kan draaien ... Zorg er ook voor dat de binnenbehuizing schoon is
Kan niet zijn dat mijn CPU ongeveer 30C - 40C blijft Nooit rev (SpeedFan)
De videokaart werkt prima dus de ventilator is geen stof ... En mijn computer is 2 dagen geleden schoongemaakt zonder stof ... Kan clear / film / blue ray etc. afspelen wanneer begint het probleem?
Circuit

Circuit

Ik ben het ermee eens dat het een verwarmingsprobleem is. Tijdens het spelen van een game belast je het systeem zodanig dat het oververhit raakt. Vraag naar de software die u gebruikt om Temps te bekijken. Maar mijn geld gaat over verwarming
Tmagic650

Tmagic650

... of de stervende videokaart. Schakel automatisch opnieuw opstarten uit. Ga naar Configuratiescherm, Systeem, Geavanceerde SYSTEEMinstellingen, Opstarten en herstellen, Instellingen en schakel Automatisch opnieuw opstarten uit
J

Cemil

@ Circuit Ik denk het niet echt. Mijn pc voelt niet warm aan en na het spelen van een game gaat mijn CPU maar naar 42C (SpeedFan). Doe ik dit om het te repareren? Mijn pc-hoes is een NZXT M59 Black Mid Tower Case

Snelheid ventilator:
Grafische processor: 35C
Temperatuur1: 26C
Temperatuur2: 24C
Temp3: 78C (ik weet niet wat Temp 3 is, maar is het altijd zo? Het gaat nooit omhoog of omlaag)
Harde schijf: 26C
Kern: 20c

Hmonitor:
Moederbord 22.0C
CPU1 26.0C
CPU2 78.0c (hetzelfde als temp3?)
CPU0 Core 20.0c
HDD-duur 25.0c
Koelventilatoren Chassis 1000 tpm CPU2 1293 tpm

Spanningen
+12 + 12.30v + 5V 5.16V Çekirdek + 1.39V + 3.3v + 3.31V
-12V Aux + 1.52V

Grafische adapters
GPU-tijd 34.0C

@ Jeroenbakker5
Kun je me niet echt voorstellen dat dit gebeurt? Mijn computer is nog geen jaar oud! + Mijn HDMI-tv werkt prima :) En zoals ik al zei, games als Team Fortress 2 crashten niet goed voor mij? .. "Schakel automatisch opnieuw opstarten uit" maar alleen sommige games zullen een BSOD-fout weergeven, de rest herstart zichzelf gewoon?

-Jemil
Circuit

Circuit

In het meest crashende spel, probeer alle gfx-instellingen op laag te zetten en kijk of het crasht in of rond de tijd dat het normaal crasht. Controleer ook de ventilatie rond de behuizing en zorg ervoor dat de uitlaatwarmte niet wordt hergebruikt. Op die manier kunnen we in ieder geval oververhitting uitsluiten. Als het geen warmte is, controleer dan de coach.
Tmagic650

Tmagic650

Ja Circuit, Jemil in games die zichzelf herstarten, verlaag de video-instellingen en kijk of het probleem verdwijnt. De videokaart is misschien niet goed genoeg ...
badstof5880

badstof5880

J

Cemil

@ Circuit, @ Tmagic650
Ik heb de instellingen verlaagd en het start zichzelf nog steeds opnieuw op :'(
Ik heb wangen rond mijn pc voor warmte en niets voelt koel aan ...

@ terry5880
Bedankt voor de link. Ik heb alle games Swat 4, NCIS enz. Gecontroleerd en ze komen allemaal terug met een Pass? Maar hoe herstart mijn pc zichzelf nog steeds?
De enige fout die ik terug kreeg, was met SWAT 4: zegt Stetchkov Syndicate
Helaas was Windows 7 niet beschikbaar toen dit product werd uitgebracht, dus het wordt OFFICIEEL niet ondersteund. Als het product op Windows Vista draait, kan het in sommige gevallen ook werken op Windows 7. Kijk op de website van de uitgever voor meer informatie.

Maar gebruik ik het in de compatibiliteitsmodus?
badstof5880

badstof5880

de game had problemen met je hebt geprobeerd, het kan tht 1 draaien
Tmagic650

Tmagic650

"Ik heb om mijn computer geworsteld voor warmte en niets voelt geweldig" ...

Bedoel je niet "Niets voelt warm aan"?
J

Cemil

Ik ben weer terug

@ Tmagic650's Ye mijn slecht : blozen:

Ik heb de afgelopen 2 dagen mijn computer gecontroleerd en herhaald

1, heb ik een Memtest86_4.0a-test op mijn computer gedaan en ik denk dat mijn fout in orde is, dus het komt terug met een schakelaar zonder fouten?

2, Mijn grafische kaart lijkt goed te werken Ik heb stof, zelfs mijn tv (HDMI) is er, dus het zou in orde moeten zijn?

Ok, gisteren gaf ik mijn computer een betere stof en verwijderde ik meer stof CPU, PowerBack-ventilator, nu als ik swat 4 draai, werkt het prima :D er zijn maar een paar poten, maar geen beestjes! Ik haat het om te zeggen, maar ik denk dat dit iets warms is?
Ik heb wat wangen gedaan (SpeedFan)

Mijn pc heeft net 1 uur en 30 minuten laten draaien = CPU draait 35-36C zonder iets te doen
Film bekijken 2 uur = CPU 38C
2 uur ish (Swat 4) = om een ​​spel te draaien en terug te keren naar het bureaublad om CPU 50-60C te controleren

Wat me opviel, is dat wanneer ik een game speel, mijn CPU naar 50 tot 60 ° C gaat, maar als ik niet meer terugkom van het spel naar de tafel, daalt mijn CPU-temperatuur naar 40 tot 38 ° C. en is er een manier om dit uit te schakelen, bijvoorbeeld Bio? (Ik ben nog nooit in mijn bio geweest)

Wat kan ik doen om dit op te lossen, dus ik denk dat het een hitteprobleem is? Ik heb niet veel geld als ik denk dat je arm bent, dus het zal budget moeten zijn .. Een vriend zei me dit te kopen
Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM 120 mm 12 cm stille case-ventilator (Ebay kan ze posten kan links plaatsen :'( ) mijn geval is een NZXT M59 ..

Dank je
-Jemil
badstof5880

badstof5880

ik denk dat sommige games veel meer kracht / geheugen enz. zouden moeten gebruiken, denk maar dat is maar denk maar ik ben maar een student lol. maar hij kan 1 van de beste jongens oplossen
Tmagic650

Tmagic650

U kunt de computer met gesloten zijkanten laten draaien en kijken of het opnieuw opstarten te wijten is aan hitte ... zorg er ook voor dat de ventilatoren schoon zijn en normaal werken
J

Cemil

Tmagic650 zei:
U kunt de computer met gesloten zijkanten laten draaien en kijken of het opnieuw opstarten te wijten is aan hitte ... zorg er ook voor dat de ventilatoren schoon zijn en normaal werken
De fans zijn schoon en draaien. Alleen de fans die ik heb
Een aan de zijkant
een is achter
een op de grafische kaart
Er is iemand terug

Ik heb nooit geprobeerd mijn pc eraf te draaien, maar ik neem gewoon iets of iemand: darth: ...

Maar wat kan ik doen om de temperatuur te verlagen?

Het grappige is dat ik gewoon wat meer mep zou spelen :) Over 20 minuten en mijn pc herstart? En toen ik begon, stond mijn CPU op 38C?
Kan ik deze eg bio uitschakelen?
Tmagic650

Tmagic650

U kunt niet echt vertrouwen op tijdelijke metingen, vooral niet op sommige moederborden. U hoeft de zijkant niet voor altijd gesloten te laten : Ogen rollen:
J

Cemil

Ik weet het niet? Dus ik speel al 4 uur sims 3: o En zelfs geen enkele crash of herstart?

Misschien gewoon Swat 4? Dus het is een oud spel en ondersteunt geen x64 bit?

-Jemil
GamerRekts

GamerRekts

@Jemil

Hetzelfde geldt voor mij als ik minecraft speel, het werkt nog steeds ongeveer 3-4 minuten en zal opnieuw opstarten of afsluiten, maar in andere games zal het slechts een seconde of 1-2 minuten spelen, het zal opnieuw opstarten of afsluiten en je cmos-batterij is bijna leeg, koop een juiste cmos-batterij voor je moederbord. of de cpu is oververhit, probeer de core temp-programma's te controleren, want als ik het maximaal zie tijdens het spelen van een game helemaal open en dan zonder programma's, gaat het naar * 56c-programma's anders dan utorrent-drop naar * 50c en 40c + en gaat naar * 53c of stoffig en de ventilator van je videokaart draait niet en de videokaart is bedekt met stof en ik kan niet eens al mijn games spelen zoals een uur, maar minecraft 3-4 minuten en dan wanneer ik speel en klik met geluiden in mijn andere games zoals sims 4 of geweren vuur en herstart vanaf pc en zijn spel
Syed Aurangzaib

Syed Aurangzaib

Zou het een probleem met het moederbord of de PSU kunnen zijn?
K

voor jackson

Hallo jongens, we sturen het altijd rond lol in cirkels, als je pc goed werkt en dan altijd opnieuw wordt ingesteld in games, dan betekent het 1 ding, je hebt een voeding met een hogere spanning nodig of je gebruik is defect / stoffig. Uw pc gebruikt meer (tijdens het spelen van games) en de stroom naar de mobo en hardware wordt gereset wanneer deze wordt gereset.

Als uw pc wordt uitgeschakeld en er is geen bot, is er mogelijk een probleem dat andere mensen hebben genoemd, maar we zijn zeker van deze voeding, ik hoop dat u uw probleem oplost
holdum323

holdum323

Hallo Teamwork is goed (y). Er is zelden een zilveren kogel voor Windows-problemen. Ook deze thread is erg oud en ik betwijfel of OP nog steeds rondhangt en misschien hebben ze hun probleem al opgelost.:DLaatste antwoord 8 oktober 2015;)

Laatste berichten

• AnirudhSingh
    Uw computer automatisch inschakelen in een programma
  • Boos
    Rite Aid gebruikt gezichtsherkenningstechnologie in honderden winkels
  • Kwantumfysica
    PSA: herstel oude back-ups zonder beschadiging van de schijf
  • Boos
    Konami-spelcomputers zijn nu beschikbaar voor pre-order
  • Jaryn211
    Xbox Series X of PS5? Gabe Newell geeft de voorkeur aan de machine van Microsoft
  • BECKER
    S8 + netwerkontgrendeling
  • Ritmisch
    Intel wordt geconfronteerd met class action met een vertraging van 7 nm
  • N
    Bill Gates vindt dat Elon Musk zijn opmerkingen over het Coronavirus voor zichzelf moet houden