• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Gemeenschap
  • Een vraag stellen
  • De berichten van vandaag

Bestuurders Numark NS7 kan geen stuurprogramma's voor DJ-controller installeren

• Draadstarter jpoole23
  • Startdatum
J

jpoole23

TS Rookie
Toshiba Satellite L505D-S5965
Bewerker: 2,1 GHz AMD Athlon X2 Dual Core
Bellek: 3 GB, DDR2 800 MHz
Sabit-schijf: 250 GB 5.400 tpm

Windows 7 Home Premium; 32-bit ... (voorheen Vista)

Hallo technisch ondersteuningsteam,

Ik heb moeite met het installeren van stuurprogramma's voor mijn Numark NS7 DJ Controller. Voorheen had deze laptop stuurprogramma's. Maar toen mijn NS7-hardware begon te werken en ik probeerde mijn stuurprogramma's bij te werken of opnieuw te installeren (vanaf deze site; http://www.numark.com/product/ns7?tt=5 ). 'Sorry, de installatie is mislukt; fouttime-out - 0x0005 wanneer ik stuurprogramma's probeer te installeren met aangesloten USB en hardware uitgeschakeld (zoals ik dacht dit te doen). “Sorry, de installatie is mislukt; fout time-out - 0x0006 'wanneer ik probeer de driver te installeren en te installeren terwijl de hardware is ingeschakeld.

Als ik mijn NS7 aansluit, denk ik dat Windows ze ook probeert te installeren. Ik krijg dit bericht automatisch.
'Device driver-software niet succesvol geïnstalleerd'
'USB Composite - Ja (groen vinkje)
Numark USB-audioapparaat - Geen (rood x) apparaat verwijderd
Numark USB-audioapparaat - Geen (rood x) Stuurprogramma niet gevonden '

Op de Software (Serato ITCH) -forums was software nodig om mijn Numark NS7-hardware te laten draaien. Ze lieten me een midi-link installeren die ik vanaf hier heb geüpload. http://www.dankadata.com/files.html . Maar nog steeds het resultaat bij het installeren van de NS7-stuurprogramma's.

Bij voorbaat dank voor alle hulp, hoe ik deze laptop en werkende DJ-apparatuur heb gebouwd en op dit moment staat alles stil, je hulp wordt enorm gewaardeerd!

- Jon
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
De beste manier om dit probleem op te lossen, is ervoor te zorgen dat alle oude stuurprogramma's zijn verwijderd voordat u probeert het opnieuw te installeren.

Noteer voordat u begint deze instructie in uw installatiehandleiding.
BELANGRIJK: Sluit de NS7 NIET aan op uw pc voordat u hierom wordt gevraagd. De installateur zal u op het juiste moment vragen om verbinding te maken
Dit is om er zeker van te zijn dat u de Numark NS7-stuurprogramma's op uw computer heeft VOORDAT Windows op zoek gaat naar stuurprogramma's voor het aangesloten USB-apparaat. (Als u het apparaat te vroeg aansluit, kan Windows een generiek of een ander stuurprogramma op de computer kiezen. De nieuwste Numark-stuurprogramma's nog niet)

Dit alles, ontkoppel eerst het apparaat van uw computer.
Ga naar> Configuratiescherm-> Programma's en onderdelen en verwijder Numark- of Midi-Software-software of alles wat u met betrekking tot uw apparaat vindt
> Sonra s [FONT = Arial] ee Rapporteren van de apparaatbeheergegevens van uw computer. OPSLAAN ALS Door tabs gescheiden tekst. Upload het bestand naar het volgende bericht. Als dat het geval is, kan ik zien of de overige betrokken stuurprogramma's zijn achtergelaten [/ FONT]
J

jpoole23

TS Rookie
Dank je!

Bij het verwijderen van het midi-link-programma zei het dat niet alle bestanden kunnen worden verwijderd en dat sommige handmatig moeten worden verwijderd.

Het enige dat ik zag in 'de-installatieprogramma's' was Serato ITCH met het midi-link-programma en NS7.

Bijlagen

• Drivers.txt
    105,1 KB Bekeken: 8
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Ik keek naar de productsite. Ik heb een kopie van de NS7-stuurprogramma's gezien en gedownload. Ik zie dat het een aparte aflevering is en heb het gedownload voor Serato Itch.

Ik weet het juiste antwoord op dit moment niet, dus ik vraag alleen: voert u een of beide downloads uit? Beide, in welke volgorde?

/* BEWERK */
Ook: sluit u slechts één USB-apparaat (een USB-kabel) aan op de computer? Of moet u meer dan één kabel installeren?
J

jpoole23

TS Rookie
Toen je de ITCH installeerde, moest ik zeker ook de stuurprogramma's installeren. De link die ik eerder heb gepost, was een punt op hun website waar je de stuurprogramma's afzonderlijk kunt downloaden.

Er zijn 2 hardware met twee verschillende USB-kabels, de andere is voor een FX-stick die alleen voor effecten wordt gebruikt en is optioneel (je hoeft hem dus niet te gebruiken om de NS7 van stroom te voorzien). Maar ja, er zijn 2 USB-kabels.
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
jpoole23 zegt:
Er zijn 2 hardware met twee verschillende USB-kabels, de andere is voor een FX-stick die alleen voor effecten wordt gebruikt en is optioneel (je hoeft hem dus niet te gebruiken om de NS7 van stroom te voorzien). Maar ja, er zijn 2 USB-kabels.
OK. Ik heb in uw rapport chauffeursgegevens voor twee verschillende Numark USB-apparaten gezien. Dus je antwoord is logisch en bevestigt wat ik denk dat ik zie.

Aangezien u deze hardwareapparaten kent en weet hoe / wanneer ze werkten, wil ik u vragen of de volgende stappen voor u zinvol zijn.
  1. Verwijder voor deze apparaten alle stuurprogramma-resten die ik nog steeds van uw computer zie geïnstalleerd
  2. Installeer vervolgens eerst het ITCH-installatiepakket opnieuw, heeft dit zin?
  3. Indien nodig kan dan de bijgewerkte stuurprogramma-installatie vanuit Numark worden uitgevoerd
Ten slotte weet ik niet zeker wat het andere USB-apparaat is. Heeft het een eigen installatiepakket of installeert u het gewoon? (Momenteel lijkt het de standaard Windows-driver te gebruiken).
> Wanneer denk je dat het in deze volgorde moet worden aangesloten?
> Heeft het een eigen installatiepakket?
J

jpoole23

TS Rookie
Ja, de stappen 1-2-3 zijn logisch voor mij.

Ik plug hem gewoon in, ik ben al een tijdje met dit ding bezig en merkte niets te maken met het installeren van de FX Bar tijdens ITCH (software) installatie of updates. Soms doe ik het omdat het voor mij persoonlijk logisch is:
> Ik kan zeggen dat het niet nodig is. Numark praat er nooit over.
> Eerlijk gezegd weet ik het niet. Bij het kiezen van updates en instellingen geeft het u normaal gesproken de keuze uit NS7 of NS7FX. Niet iedereen heeft de FX Bar, ik kocht hem maanden nadat ik de NS7 kreeg.
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Ik hoop dat al deze inspanningen hun vruchten afwerpen. we zullen moeten wachten tot het aankomt om opnieuw te laden om te vinden

Apparaat beheerder
Uw DevMgr-rapport toont nog steeds 15 stuurprogramma-items in het register dat u wilt verwijderen. In uw geval kunnen ze worden gevonden met behulp van de apparaatnaam.
> Voer de DevManView-tool opnieuw uit. (Opmerking: u kunt de resultaten sorteren van A tot Z of van Z tot A. Toestelnaam Kolomkop
> Voor uw geval zijn alle Numark-apparaten te vinden op apparaatnaam. Scroll naar beneden op de pagina en u vindt 15 vermeldingen die beginnen met apparaatnamen Numark
> U kunt een of meer items tegelijk verwijderen door een of meer items te selecteren en vervolgens bovenaan het DevManView-venster Bestand-> Geselecteerde apparaten verwijderen. De tool verwijdert geselecteerde items

INF-bestanden
Elke driver heeft een INF-bestand. De meeste (maar niet alle) INF-bestanden Windows / inf directory. Laten we op dit punt naar uw Windows-stuurprogramma zoeken om te zien of er nog INF-bestanden van het Numark-product aanwezig zijn.

Installeer en voer uit SearchMyFiles. Stel de volgende items in (zie bijvoorbeeld ook de miniatuur hieronder)
> Basismappen: klik op Zoeken 7 om uw stationsletter te kiezen
> Jokerteken voor bestanden: Type * .inf
> Stel de vervolgkeuzemenu's in op: Bestandsinhoud ve Teksten typ vervolgens Numark
> Klik op begin Zoekknop. Terwijl het zoeken wordt uitgevoerd, wordt een venster met zoekresultaten geopend. Kijk onderaan het venster om te zien wanneer u klaar bent.
> Als u klaar bent, publiceert u wat u vindt. Boven het resultatenvenster Bewerken-> Alles selecteren Dan Bewerken-> Bestandsinformatie kopiëren. Je kunt dit in je volgende bericht plakken.

Numark.jpg
J

jpoole23

TS Rookie
ns7_midi.infC: \ Windows \ System32 \ DriverStore \ FileRepository \ ns7_midi.inf_x86_neutral_6ee289c8e5fb26d02,22511 / 13/2009 12:26:26 PM11 / 13/2009 12:26:26 PM11 / 23/2010 5:38:20 PMAinf271 .. .. [Fabrikant] ..% MfgName% = AANTAL .... [HedefDirs] .. MIDIDEVICE.NT.CopyList = 10, system32 \ stuurprogramma's .... [NUMARK] ..% MIDIDEV.DeNT AUTHORITY \ SYSTEM
ns7_usb.infC: \ Windows \ System32 \ DriverStore \ FileRepository \ ns7_usb.inf_x86_neutral_f9e0050ba927f5961,32711 / 13/2009 12:26:26 PM11 / 13/2009 12:26:26 PM11 / 23/2010 5:38:20 PMAinf272 .. .. [Üretici] ..% MfgName% = Numark .... [Numark] ..% Numark_DeviceDesc% = USBDRIVER.Dev, USB \ VID_15E4 & PID_0071 .... [PreCopySection] .. NT AUTHORITY \ SYSTEM
ns7_wdm.infC: \ Windows \ System32 \ DriverStore \ FileRepository \ ns7_wdm.inf_x86_neutral_2746dfaeb4c667723,11511 / 13/2009 12:26:26 PM11 / 13/2009 12:26:26 PM11 / 23/2010 5:38:20 PMAinf288s]. .ExcludeFromSelect = MEDYA \ NUMARKNS7AUDIOADAPTER .... [Üretici] ..% MfgName% = DEVICE_LIST .... [DEVICE_LIST] ..% AUDIO_DEVICE_USBNT AUTHORITY \ SYSTEM

Ja! beide handen kruisten de vingers.

Ik hoop dat ik dit allemaal goed heb. Er zijn 3 producten gevonden.

Ik weet ook niet of dit belangrijk is of dat je het al kunt zien. Maar voordat deze computer het kocht, was het Vista. Dank je!
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Blij dat we deze zoektocht hebben gemaakt. De resultaten werden eraan herinnerd dat Windows 7 een gefaseerde versie van stuurprogramma's van derden bewaarde die eerder was goedgekeurd voor installatie. (Windows houdt ervan dingen te verbergen voor de basisgebruiker. Hier is nog een voorbeeld)

Zie Microsoft-informatie over hoe u dit kunt doen Een stuurprogrammapakket verwijderen uit de Driver Store
Stap 1: Volg de instructies voor "De naam van stuurprogrammapakketten in het stuurprogramma-archief bepalen".

De Microsoft-link legt ook uit "Hoe u een vervaardigd pakket kunt verwijderen uit het stuurprogramma-archief." Elk Numark-pakket is waarschijnlijk gemakkelijk zichtbaar in de lijst in stap 1. Als u echter wilt dat ik eerst de uitvoer van stap 1 bekijk, kunt u als volgt de inhoud van een opdrachtpromptvenster kopiëren voordat u iets verwijdert. plak ergens anders

1. Klik met de rechtermuisknop op de "titelbalk" die bovenaan elk venster verschijnt. De titel hiervan zal er waarschijnlijk ongeveer zo uitzien Selecteer Admin: Command Prompt
2. Klik met de rechtermuisknop, klik Bewerken-> Alles selecteren Dan Bewerken-> Kopiëren
3. De lijst kan lang zijn, dus plak de lijst in Kladblok, sla het op als een .txt-bestand en upload het bestand naar het volgende bericht.

Om Kladblok te openen Start-> Alle programma's-> Accessoires-> Kladblok
J

jpoole23

TS Rookie
OK. Ik denk dat ik alles goed heb gedaan lol. Dit viel absoluut buiten mijn element.

Ik heb maar 2 Numark Driver Packs kunnen vinden. Ik denk dat ik ze correct heb verwijderd. Het wordt in eerste instantie niet verwijderd, hopelijk heb ik het juiste gedaan. Ik heb 2 verschillende logboeken geüpload, een is de originele lijst met alles daar (voordat ik iets verwijder). De andere is mijn logboek voor het succesvol verwijderen van stuurprogrammapakketten.

Bijlagen

• PromptLog2.txt
    13,1 KB Bekeken: 5
  • PromptLog.txt
    1,1 KB Bekeken: 1
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Goed gedaan. (en)

De volgende stap is herinstallatie. Ik zal naar download-installatiepakketten kijken, dus ik ben waarschijnlijk de volgende keer terug met vragen over je hardware om te beslissen of ik de volgende keer wil downloaden en installeren
J

jpoole23

TS Rookie
OK. Wacht je op je en probeer je ITCH nog niet opnieuw te installeren?
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Ja, wacht op mij. Ik kom zo weer terug met vragen
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
En dus weet ik welke hardware en bijbehorende downloads ik moet vinden. NSFX of NS7FX?
J

jpoole23

TS Rookie
Slechts één plug-in heet waarschijnlijk NSFX ... Als je NS7FX zegt, heb je het over jullie beiden.
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Ohh ... ik zie nu links voor foto's van de twee. Ik zie dat iemand met de "plug-in" komt, maar ze zien er nog steeds anders uit (aangezien de effecten anders zijn). Betekent dit dat je NSFX hebt? plus een NS7?

/* BEWERK */
Begrepen. Ik denk dat ik je laatste bericht heel snel heb gelezen. Het lijkt erop dat je de NSFX plus NS7 hebt gemaakt. Ik zal downloads controleren
J

jpoole23

TS Rookie
Ja. NS7 draaitafels, hoofdgedeelte, NSFX Bar is gewoon een extra stuk dat voor meer effect zorgt. Niet iedereen heeft een NSFX-balk.
J

jpoole23

TS Rookie
Wanneer u de NSFX-balk toevoegt aan NS7, heeft u een NS7FX.
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
OK. Nu realiseer ik me dat er maar twee downloads zijn: ITCH v2.2.2 plus Numark's 32 bit driver update-pakket.

Voordat ik begin met installeren, zal ik kijken welke stuurprogramma's en versies elk van deze pakketten heeft geïnstalleerd. Dus ik zal pas morgen meer weten (trouwens ... waar heb je het gevonden? Benieuwd naar het verschil in onze tijdzone)
J

jpoole23

TS Rookie
Nou, dat klinkt goed!
Eigenlijk wilde ik dit al eerder vragen. Ik ben meer van de Eastern Time Zone dan Detroit.
LookinAround

LookinAround

Ex-techscout
Chicago is hier, we zijn bijna buren (nou ja, een beetje) maar in ieder geval slechts een uur uit elkaar. G'nite ZZZZzzzzzzzzzzzz

Laatste berichten

• M
    De OESO zei dat 137 landen tot het einde moeite hadden om internationale belastingregels te herschrijven ...
  • M
    Australiërs zullen apocalyptische Tesla Cybertruck willen
  • M
    8-core x86 CPU gemaakt in China kwam op de markt
  • cliffordcooley
    Het eerste medicijn dat is ontwikkeld met behulp van machine learning gaat klinische proeven in
  • B
    De EU zet zich in voor een gemeenschappelijke beloningsnorm na een beslissende stemming
  • I
    Ryzen 5 3600 of i5 9400f
  • Cal Jeffrey
    NFL Films gebruikte eenvoudige multimediatechnologie om de eerste Super Bowl-uitzending na te bootsen
  • S
    Software Megasync inloggen