• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Gemeenschap
  • Een vraag stellen
  • De berichten van vandaag

Nieuwe build-Geen monitorsignaal

• Draadstarter onderdrukt
  • Begin datum
onderdrukt

onderdrukt

TS-verslaafde
Ik heb een nieuwe build afgemaakt en heb mijn haar gescheurd toen ik het voor de eerste keer probeerde te tekenen. Ik heb tientallen discussies over hetzelfde probleem gelezen en geen enkele suggestie heeft voor mij gewerkt. OK. Ik druk op de case-knop en de case- en CPU-ventilatoren draaien. POST piept niet en het bericht "Geen signaal" wordt op de monitor weergegeven. Ik heb de monitor correct ingesteld op het type aansluiting (HDMI of DVI). De monitor werkt op een andere pc met zowel HDMI- als DVI-kabels. De monitor is een goede kabel, net als de kabels. De kleine piepspeaker in de toren is prima, want tijdens uitgebreide troubleshooting heb ik beide geheugensticks verwijderd en kreeg ik 1 lange 2 korte piepjes. Ik heb een enkele geheugenstick op alle vier de sockets geprobeerd, en ik heb beide sticks in elke combinatie geprobeerd. Ik heb geprobeerd op te starten zonder schijf in bijlage en zonder extra kaarten in bijlage aan mobo. Nog steeds geen piepjes en er komt niets naar de monitor. Mobo heeft GPU ingebouwd, dus mijn monitorkabel kan rechtstreeks in de DVI-aansluiting aan de zijkant van de mobo worden gestoken. Alle verbindingen worden gecontroleerd en drievoudig gecontroleerd. Het moederbord, processor, HDD en voeding zijn splinternieuw. Heb je andere suggesties uit de prullenbak en begin je opnieuw?

Asus Prime H270-Pro
Intel Core I3 6100
[SIZE = 18 pixels] [/ SIZE]
Sikloid Torus

Sikloid Torus

Stone Age Calculator - Klik op de rots hieronder.
QVL? Heeft u gekwalificeerde CPU en geheugen gebruikt voor uw moederbord en BIOS? Ik ondervond soortgelijke storingen met het BIOS waar mijn CPU vereist was en waar het RAM een ander voltage vereiste.

Als 'OK' is, probeer dan alles te verwijderen en plaats de CPU opnieuw met de nieuwe TIM (controleer je vingers - schade aan deze kan kritiek zijn) en krijg de fouttoon die je één item tegelijk aanpakt. Misschien wilt u het uit de situatie verwijderen en dit op een desktop doen, omdat dit helpt bij het beheersen van een koud probleem.

Laat ons weten hoe het gaat.
onderdrukt

onderdrukt

TS-verslaafde
Ik heb de compatibiliteit van MB, CPU en geheugen gecontroleerd. Allemaal OK volgens de websites van de fabrikant. Vandaag ga ik de CPU verwijderen en een kijkje nemen, maar ik verwacht niet dat er iets mis is. Het viel er gemakkelijk af en hoefde niet willekeurig te schudden om te gaan zitten. Het verwijdert waarschijnlijk MB uit de behuizing om te zien of er een probleem is onder koude, enz. "Ik zal terug komen".
onderdrukt

onderdrukt

TS-verslaafde
MB gecontroleerd, geen probleem. Gecontroleerd onder CPU-koeler en niets om te controleren. Ik heb een e-mail gestuurd naar het Asus-helpcentrum. Wat een totale nachtmerrie was het invullen van het e-mailformulier. (n) (N)

Laatste berichten

• amghwk
    Nvidia onthult nog zes games met ondersteuning voor ray tracing
  • midian182
    2019 slechtste wachtwoorden zo slecht als u verwacht
  • amghwk
    Facebook wil zijn afhankelijkheid van Android wegnemen door een eigen besturingssysteem te ontwikkelen
  • Inktvis verrassing
    Top 10 MMO's
  • Q
    Puma heeft gamesokken van $ 105 uitgebracht die worden geleverd met drie 'modi'
  • Humza
    OnePlus lanceert een bug bounty-programma met een premie van maximaal $ 7.000
  • Azshadi
    Beste grafische kaarten: wat is de beste GPU voor uw budget?
  • L
    Seagate zal volgend jaar 18TB en 20TB HDD's aanbieden