• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Software
  • Toepassingen en software
  • De berichten van vandaag

Muiscursor verlaat het scherm

• Draadstarter Golferman443
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
G

Golferman443

TS Rookie
Oké, elke keer dat ik de muiscursor naar de rechterkant van het scherm verplaats, verlaat ik het scherm en moet ik hem terug verplaatsen en soms verlies ik hem. Dit gebeurt met elk raam dat ik heb. Ik kan het van het scherm halen, maar het doet het alleen aan de rechterkant van het scherm. Kan iemand helpen?
vnf4ultra

vnf4ultra

TECH NIEUWS Paladin
Is uw scherm correct ingesteld? Het is mogelijk om een ​​monitor zo in te stellen dat het beeld te groot is om op het scherm te passen, en als dat het geval is, kan de muis van de rand (en) "verdwijnen". Als u een tweede monitor heeft aangesloten en uw computer twee beeldschermen detecteert, kan deze het beeld ook aanpassen aan het "horizontale diafragma", waardoor het beeld één beeld is van de twee beeldschermen en de muis tussen de twee beeldschermen kan bewegen.
H

hadoud76

TS Rookie
Het is mij overkomen dat ik gewoon het volgende deed: er is misschien geen antwoord, maar probeer dit:
Startmenu> Uitvoeren> Configuratiescherm> Muis> Aanwijzeropties> Controle aanwijzersporen> Sporen voor een lange tijd verlengen ...
Er is misschien geen antwoord, zei ik je, dit is een tijdelijke oplossing
L

Lost_King_707

TS Rookie
open uw video-eigenschappen. (vanaf uw bureaublad.) en vervolgens instellingen. Het wordt een scherm dat uit 3 dozen bestaat. de belangrijkste en een of twee andere. Klik met de rechtermuisknop op de tweede en "toevoegen" moet worden aangevinkt. vink het uit. het zal uw probleem oplossen. Ik ben blij dat je kunt helpen.
S

Slaperigheid

TS Rookie
Het werkt, maar waarom?

hadoud76 zegt:
Het is mij overkomen dat ik gewoon het volgende deed: er is misschien geen antwoord, maar probeer dit:
Startmenu> Uitvoeren> Configuratiescherm> Muis> Aanwijzeropties> Aanwijzersporen beheren> Sporen voor lange tijd uitbreiden ...
Er komt misschien geen antwoord, zei ik je, dit is een tijdelijke oplossing
Hetzelfde probleem was dat mijn cursor uit de rechterkant van het scherm kwam en dat de mediaspeler van het scherm af was wanneer deze werd gemaximaliseerd. Ik volgde deze suggestie en was verrast dat beide problemen waren opgelost. Ik zie dat het muisbedieningspaneel voor de oude muis is die ik had voordat ik de huidige installeerde en dat is misschien de echte boosdoener.
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• dualkelly
    Naar verluidt wordt Windows 7 nog steeds gebruikt op honderden miljoenen pc's
  • urbanman2004
    Mysterieuze nieuwe AMD Radeon GPU verslaat RTX 2080 Ti
  • kapitein chagrijnig
    Tesla's voorraad bedroeg meer dan $ 500, de totale waarde is nu hoger dan die van Ford en GM samen
  • Inktvis verrassing
    AMD Threadripper 3990X: 64 cores / 128 threads $ 3.990
  • psycros
    Het verhaal van een van de beroemdste foto's van LAN-feesten op internet
  • kapitein chagrijnig
    Britse inlichtingendienst waarschuwt voor het gebruik van Windows 7, de e-mail van Microsoft voor internetbankieren ...
  • psycros
    Windows 7-gebruikers kunnen nog steeds gratis upgraden naar Windows 10
  • kapitein chagrijnig
    Samsung Galaxy S20 gespot met vier camera-arrays vóór de aankondiging van volgende maand