• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Gemeenschap
  • Een vraag stellen
  • De berichten van vandaag

De microfoon vangt het uitvoergeluid op dat mijn koptelefoon oppikte

• Draadstarter Breken
  • Startdatum
B

Breken

TS Rookie
Er is een probleem dat naar ik hoop kan worden opgelost. Ik heb net een nieuwe computer gekocht en de oude computer (met XP) had niet hetzelfde probleem. Windows 7 64 bit home premium die ik nu heb. Dezelfde headset en zo. Gebruik alleen een geïntegreerde kaart, geen geluidskaart.

Het probleem dat ik ondervind is dit: wanneer ik met iemand praat via Skype, registreert mijn microfoon op de een of andere manier het outputgeluid dat mijn headset oppikt. Ze kunnen bijvoorbeeld alles horen wat kristalhelder is tijdens het spelen van een game of het luisteren naar muziek en praten met iemand. Dit gebeurde niet op mijn oude computer met dezelfde headset. Ik denk dat het iets met Windows 7 is, maar ik heb elke optie gescand en weet niet wat ik moet doen. Het klinkt alsof ik helemaal geen koptelefoon gebruik en mensen zeggen dat ik mijn gesprek moet uitschakelen en mijn koptelefoon moet dragen als het niet altijd zo is!

Dit is niet omdat mijn stem maximaal is, als ik 20% van mijn stem heb, horen ze precies hetzelfde niveau van luisteren naar mijn spraak. Ik heb tonnen forums gescand en zelfs een andere thread met hetzelfde probleem gevonden, maar deze was 2 jaar geleden verouderd en er waren geen oplossingen voor Windows 7.

Ik heb echt hulp nodig. Iedereen wordt gewaardeerd.
Buckshot420

Buckshot420

TS Enthusiast
Klik met de rechtermuisknop op het luidsprekerpictogram en selecteer afspeelapparaten >>> Communicatie >>> Alle andere geluiden dempen
B

Breken

TS Rookie
Dat houdt hem tegen, ja. Maar het dempt alles, dus als ik iemand bel, kan ik de muziek en / of een videogame die ik speel niet horen. Pvping in WoW vereist bijvoorbeeld dat ik met mijn stem speel en met iemand praat via Skype.

Probeer het echter prima. :(
N

noztrix

TS Rookie
Dit probleem komt tot leven omdat ik precies hetzelfde probleem heb.

Ik heb geprobeerd stereomix uit te schakelen en in te schakelen, maar het te dempen. Geen van hen werkte.
köz

köz

TECH NIEUWS Kanselier
Het voelt alsof je je geluidsdriver afstemt op "alles wat je hoort" of iets dergelijks.
N

noztrix

TS Rookie
Cinder zei:
Het lijkt erop dat uw audiodriver afstemt op "alles wat u hoort" of iets dergelijks.
Geef wat meer informatie alstublieft.
köz

köz

TECH NIEUWS Kanselier
Oké, ik heb nu geen voorbeeld omdat ik me een computerconfiguratie herinner die ik jaren geleden heb gedaan.

Ik had een ATI Radeon AIW 9700 Pro grafische kaart met een tv-converter erin. Ik had ook een Creative Audigy-geluidskaart. Om een ​​tv-programma met geluid op te nemen, moest ik het opnamegedeelte van de audiodriver instellen op "Everything You Hear" of iets dergelijks; Het is lang geleden en ik weet niet meer precies wat de situatie was. Tenzij ik mijn microfoon loskoppelde, veroorzaakte de tv-opname ook omgevingsgeluid vanuit de kamer op mijn computer. Ik vermoed dat je een soortgelijk probleem hebt met je geluidskaart, maar waarschijnlijk niet op dezelfde hardware. Dat is alles wat ik me herinner. Bekijk het opnamegedeelte van het stuurprogramma van je geluidskaart en kijk of je iets soortgelijks hebt.
Snelweg

Snelweg

TS Rookie
Het is hetzelfde probleem dat ik niet naar muziek kan luisteren terwijl het team aan het praten is

MSI 970A-G45 AMD 970 Socket AM3 + Moederbord
stem aan boord
turtle beach x12 balhoofdstel

doet hetzelfde als starcraft 2
Snelweg

Snelweg

TS Rookie
Iedereen heeft het over deze stereomixoptie voor mij, zoals wtf, ik heb in ieder geval veel Google-zoekopdrachten bedacht waar ik naar de geavanceerde instellingen van het realtek-apparaat moet kijken op zoek naar alle WINDOWS-opties
vink de optie aan om alle input jacks te splitsen als onafhankelijke input jacks

• Liefde
Reacties: Techoni
E

Eeuwig Nieuwb

TS Rookie
Ik heb hetzelfde probleem, maar mijn realtek-instellingen zien er niet zo uit. Welke versie gebruik je?
0UTL4W

0UTL4W

TS Rookie
Omdat ik dezelfde problemen had met mijn Turtle Beach x12-headset, vond ik een manier om dit op mijn computer op te lossen.

Klik met de rechtermuisknop op de mixer rechtsonder> recorders> (mijn microfoon) eigenschappen> tabblad niveaus> schakel vervolgens microfoonondersteuning uit door naar 0,0dB te slepen

Ik werk trouwens aan Vista, ik hoop dat dit sommige mensen kan helpen.
B

Buddyweiser

TS Rookie
Ik kon geen oplossing vinden met hetzelfde probleem, ik weet niet of het realtek of bios is. Met behulp van Win XP probeerde ik via volumeregeling de microfoonuitgang in te stellen op de standaardinstellingen, maar naar hoofdvolume> opties> eigenschappen> opname> Realtek HD Audio-ingang, opnamebediening, microfoon, cd- en lijnvolume en stereomix zijn allemaal gemarkeerd en als ik ok ga, is er geen beschikbaar om al het grijs te vervangen.
P

Paul Harp

TS Rookie
Ik weet dat dit bericht een beetje laat is, maar heb je gelukkig een webcam? Mogelijk heeft uw systeem uw webcam-microfoon standaard ingeschakeld en ontvangt uw systeem beide microfoons. Ik was mijn X12's aan het installeren op mijn werkcomputer en iedereen zei dat ik in een tunnel was. Het uitschakelen van mijn webcam-microfoon deed het.
Fect900

Fect900

TS Rookie
Begrepen!
snelweg zegt:
ik heb het voor mij tenminste google zoeken iedereen heeft het over deze stereomix-optie zoals wtf ik vind het leuk waar dit realtek-apparaat zou moeten zijn in geavanceerde instellingen bij het zoeken naar alle Windows-opties
vink de optie aan om alle input jacks te splitsen als onafhankelijke input jacks

Dit werkt voor mij Dankjewel !!!!!!
Baviaanballen

Baviaanballen

TS Rookie
Ik had hetzelfde probleem. Het vaste voor mij was om de USB-stroomkabel uit mijn computer te halen en in plaats daarvan op een stopcontact aan te sluiten. Blijkbaar veroorzaakte het feedback op mijn moederbord, wat resulteerde in vervorming en het spelen van geluid uit mijn microfoon.
Alex Nielsen 2

Alex Nielsen 2

TS Rookie
Het werkte voor mij

Bijlagen

• Het werkte voor mij
    Het werkte voor mij
    310,3 KB Bekeken: 370
js225

js225

TS Rookie
Baboonballs zegt:
Ik had hetzelfde probleem. Het vaste voor mij was om de USB-stroomkabel uit mijn computer te halen en in plaats daarvan op een stopcontact aan te sluiten. Blijkbaar veroorzaakte het feedback op mijn moederbord, waardoor vervorming en geluid door mijn microfoon werd afgespeeld.
Bedankt man, absoluut geweldig !! Nu heb ik de usb-stekker van mijn x12 in een goedkope generieke draagbare batterijbank gestoken en een charme werkte. Als iemand hetzelfde probleem heeft, probeer dan deze truc! :)
G

Gast

Ik heb hetzelfde probleem met de Lenovo Y5070-laptop die echt werkt .. plaatste een foto De manager kan geen oplossing vinden is niet hetzelfde en ik heb niet dezelfde opties ik denk dat dit postgraven is, maar ik heb echt hulp nodig
G

Gast

De gast zei:
Ik heb hetzelfde probleem met de Lenovo Y5070-laptop die echt werkt .. plaatste een foto De manager kan geen oplossing vinden is niet hetzelfde en ik heb niet dezelfde opties ik denk dat dit postgraven is, maar ik heb echt hulp nodig
Oké man, ik zocht Realtek in het zoekgedeelte van Windows en klikte vervolgens op de HD-audiobeheerder die verschijnt. Daarna ging ik rechtsboven naar de geavanceerde instellingen en druk op Scheid alle ingangen als onafhankelijke apparaten. Vervolgens moest hij het standaardapparaat en -materiaal opnieuw selecteren als bla bla bla. Vervolgens klikte ik met de rechtermuisknop op het pictogram Luidsprekertelefoon in de taakbalk in de rechter benedenhoek en drukte vervolgens op Opnameapparaten. Klik nogmaals met de rechtermuisknop om de eigenschappen in te voeren. Daarna heb ik het microfoonvolume verhoogd naar 100 (eerste meter / bar) en daarna de bas verhoogd naar 0.00 DB.
Vervolgens heb ik DC-offset, ruisonderdrukking en akoestische echo-onderdrukking aangepast.
Dit verminderde mijn echo op mijn microfoon en deed me beter klinken, maar ik moest mijn mond dichterbij brengen in plaats van de microfoon boven mijn hoofd te houden zoals voorheen.
G

Gast

Voor mij was de ruisonderdrukking uitgeschakeld en dit was opgelost.
S

Sluipschutter 69

TS Rookie
Een vriend had een soortgelijk probleem met zijn machine, de Realtek-driver zat in Windows 10. Misschien had hij geen "geavanceerde" instellingen omdat het een nieuwere driver was. Het bleek hoe dan ook een "Acoustic Echo Cancelling" -functie te hebben. gl
R

Renks

TS Rookie
Hé, ik denk dat ik het heb. Ik heb Realtek hd audiobeheer en je schakelt het in instellingen in '' Intern uitvoerapparaat dempen met aangesloten externe hoofdtelefoon
M

MostMender

TS Rookie
Ik heb een oplossing gevonden! Na al die tijd (1 jaar) moest ik altijd in ieder geval naar iets luisteren zodat mijn vrienden niet hoorden waar ik naar keek, ik besloot om naar google te gaan en voor de 100ste keer te zoeken en ik struikelde zelf dat iemand zei dat de realtek chauffeur het probleem was en ik heb het uitgeschakeld en ik startte mijn computer opnieuw op, ik hoorde niets en de microfoon werkte niet, was weer ingeschakeld en ik zag dat ik 3 stuurprogramma's had. we hadden rare, realtek, nvidia high definition en ik denk dat een van de standaardvensters en ik de nvidia high definition-driver uitschakelde en het was opgelost, godzijdank! Het was niet zo moeilijk en ik ben al heel lang op zoek naar deze oplossing en niemand heeft iets gezegd, als je een nvidia-stuurprogramma hebt voor geluiden, schakel het dan uit, als je ze niet een voor een uitschakelt, NIET DEINSTALLEREN en kijk wat je krijgt!
TheProZakk

TheProZakk

TS Rookie
Dus voor nu heb ik het voor me opgelost. wat ik deed was mijn apparaatbeheer openen en elke realtek- en nvidia-stuurprogramma verwijderen op het tabblad audio en vervolgens de computer opnieuw opstarten en deze laten bijwerken en opnieuw installeren. Nee, ik kan mijn headset gebruiken voordat mijn inkomende geluiden worden uitgezonden. eigenlijk een fabrieksreset gericht op mijn audiostuurprogramma's.
  • Liefde
Reacties: Sikloid Torus
Aramathis

Aramathis

TS Rookie
Allereerst bedankt voor dit bericht dat je heel veel microfoonproblemen hebt gehad sinds ik mijn microfoon heb gewijzigd met Windows 7. Ik gebruik Morph Vox pro voor het spel en het kan dan niet correct werken omdat het een apart stuurprogramma gebruikt, normaal gesproken een audiostuurprogramma voor Realtek. Ik heb geprobeerd de nieuwe audiodriver te installeren en bam ... nu werken mijn luidsprekers niet ... ok ... ik nam de oude schijf en haalde de oude driver terug voor de luidsprekers. Dus laten we teruggaan naar het oorspronkelijke probleem ... Ik krijg erg lage geluidsniveaus met behulp van de Morph Vox-driver en Morph Vox klinkt krassend. Ok ... ik zie dit bericht en ik ga naar Realtek en verander de instelling in "Ontkoppel alle ingangsaansluitingen ..." zoals hierboven vermeld ... ik herstartte ... ok, het beste geluid in de koptelefoon is prima ...
Nu voor het laatste nummer ...
Ik sprak met wat tape naast de monitor ... waarom is het zo belangrijk ... dus vandaag sloeg ik mijn hand met de tape en in de headset hoorde ik de tape kraken. Ook praten andere mensen die het niet eens zijn tegen me en als ik duidelijk communiceer, drukken ze op mijn microfoon. Dus ... het probleem is dat wanneer anderen praten en / of op mijn externe luidsprekers, stemmen mijn koptelefoon voeden en ik mijn microfoon in open communicatie toets ... vermoeiend ...

Laatste berichten

• p51d007
    Apple lanceerde stilletjes een in-home reparatieprogramma voor iPhones
  • p51d007
    Anatomie van de voedingseenheid (PSU)
  • Darth Shiv
    Australiërs willen apocalyptische Tesla Cybertruck
  • hapkiman
    Intel Core i9-10900K weergegeven met 5,1 GHz boost-klok in 3DMark-database
  • D
    Warcraft 3: Reforged heeft momenteel de laagste gebruikersbeoordeling op Metacritic
  • scavengerspc
    Asrock wil net als vorig jaar in 2020 op de AMD-golf rijden
  • Hexic
    Het communicatieplatform Microsoft Teams ondervond een tijdelijke storing door een verlopen SSL ...
  • DragonOne23
    Waarom voegen uw medewerkers DLC-recensies toe aan hun lagere totaalscore?