• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Gemeenschap
  • algemene discussie
  • De berichten van vandaag

James Brown's haarverhaal

• Draadstarter Kirock
  • Startdatum
K

Kirock

De meeste mensen kennen het verhaal van James Brown en zijn beroemde carrière die hem naar de bijnaam "Godfather of the Spirit" leidde, maar weinigen kennen het verhaal van het haar van James Brown.

Net als James werd haar haar geboren in armoede en worstelde ze academisch en sociaal op school, maakte nooit goede vrienden en vocht vaak op de speelplaats om gekke dingen als Shea Butter tegen haaruitval.

Toen ze zestien was, viel haar haar uit de middelbare school en de volgende vier jaar verhuisde ze van de ene kleine baan naar de andere. Hij werkte een aantal maanden als kok op een lokale vette lepel in Augusta, Georgia, totdat klanten klaagden. Er was een korte seconde in een dameskapsalon in Kansas City, maar ze rende weg met een krultang en wurgde haar. Hiervoor bracht hij een jaar door in het Great Hair House, waar het publiek leerde over textiel, brood en zelfs de onderwereld van Afros. Dit leek het haar van James Brown volledig te veranderen en het werd steeds moeilijker, maar er was een sterke glans in zijn oog.

Een paar weken na zijn vrijlating werd het haar van James Brown opgewacht door de reclasseringsambtenaar, met weer een geweldig kapsel (die zal blijven samenwerken met Little Richard) en stelde hem voor aan de directeur van het Apollo Theatre op West 125th St in Harlem, New York City.
Het haar van James Brown kreeg na de optredens een baan bij het Apollo Theater met een backstage-sweep (meestal na zichzelf). Hij ontmoette James en haar en beiden werden beroemd en praatten over likken, krullen en kloven in de vroege uren van de nacht. Degenen die vloekten, begrepen niet waar de ander het echt over had, maar dat deed er niet toe, en de vriendschap was voor altijd verbonden. James bleef de grote naam op het ticket gedurende zijn hele carrière, maar het haar genoot van zijn roem en speelde zelfs een rol bij het kweken van de Rolling Stones op de T.A.M.I Show in 1965.

In 1984 was het haar van James Brown wekenlang ingestort en hij verdronk in zijn hotelkamer nadat hij hoorde dat het haar van Michael Jackson in brand was gestoken tijdens het filmen van een Pepsi-commercial. Zoals James 'haar jaren geleden was, na weken van nachtmerries na het samen zien van het Tina Turner-concert, dwong het James Brown en Famous Flames om de naam te laten vallen.

Funk-, soul- en R & B-meester James Brown zal door velen enorm worden gemist, maar sommigen van ons zullen ook zijn stille en stille partner, zijn prachtige haar, herinneren en missen.

Kirock
  • Liefde
Reacties: LoriR
Jesse_hz

Jesse_hz

Ik heb geprobeerd dit opnieuw te lezen, maar nog steeds "wtf?" Misschien moet je dit naar de cyclopedia sturen?
  • Liefde
Reacties: Gerald L.
K

Kirock

• Draadstarter Draadstarter
Umm, dat betekende humor, ik dacht altijd dat JB's haar eruitzag alsof het van een andere planeet kwam, dus ik probeerde een klein verhaaltje te schrijven dat er zijn eigen zinnen op zette.

Humor is voor mij het kruid van het leven, zonder dat alles lijkt zo hopeloos.
Jesse_hz

Jesse_hz

Nee, het zat vast in mijn hoofd na het lezen van "wtf". Ik realiseerde me dat dit humor was.
  • Liefde
Reacties: Gerald L.
L

LoriR

kirock zegt:
De meeste mensen kennen het verhaal van James Brown en zijn beroemde carrière die hem naar de bijnaam "Godfather of the Spirit" leidde, maar weinigen kennen het verhaal van het haar van James Brown.

Net als James werd haar haar geboren in armoede en worstelde ze academisch en sociaal op school, maakte nooit goede vrienden en vocht vaak op de speelplaats om gekke dingen als Shea Butter tegen haaruitval.

Toen ze zestien was, viel haar haar uit de middelbare school en de volgende vier jaar verhuisde ze van de ene kleine baan naar de andere. Hij werkte een aantal maanden als kok op een lokale vette lepel in Augusta, Georgia, totdat klanten klaagden. Er was een korte seconde in een dameskapsalon in Kansas City, maar ze rende weg met een krultang en wurgde haar. Hiervoor bracht hij een jaar door in het Great Hair House, waar het publiek leerde over textiel, brood en zelfs de onderwereld van Afros. Dit leek het haar van James Brown volledig te veranderen, en het werd moeilijker en moeilijker, maar er was een sterke glans in zijn oog.

Een paar weken na zijn vrijlating werd het haar van James Brown opgewacht door de reclasseringsambtenaar, met weer een geweldig kapsel (die zal blijven samenwerken met Little Richard) en stelde hem voor aan de directeur van het Apollo Theatre op West 125th St in Harlem, New York City.
Het haar van James Brown kreeg na de optredens een baan bij het Apollo Theater met een backstage-sweep (meestal na zichzelf). Hij ontmoette James en haar en beiden werden beroemd en praatten over likken, krullen en kloven in de vroege uren van de nacht. Degenen die vloekten, begrepen niet waar de ander het echt over had, maar dat deed er niet toe, en de vriendschap was voor altijd verbonden. James bleef de grote naam op het ticket gedurende zijn hele carrière, maar het haar genoot van zijn roem en speelde zelfs een rol bij het kweken van de Rolling Stones op de T.A.M.I Show in 1965.

In 1984 was het haar van James Brown wekenlang ingestort en hij verdronk in zijn hotelkamer nadat hij hoorde dat het haar van Michael Jackson in brand was gestoken tijdens het filmen van een Pepsi-commercial. Zoals James 'haar jaren geleden deed, na weken van nachtmerries na het samen zien van het Tina Turner-concert, dwong het James Brown en Famous Flames om de naam te laten vallen.

Funk-, soul- en R & B-meester James Brown zal door velen enorm worden gemist, maar sommigen van ons zullen ook zijn stille en stille partner, zijn prachtige haar, herinneren en missen.

Kirock
Dit is hysterisch !! Ik hoop dat je nog steeds aan het schrijven bent en dat er geweldige dingen met je zijn gebeurd.
J

JeromeFree

Lang gestolen en interessant, maar ik denk dat het forum dit misschien niet een beter gebruik voor blogs is?
M

Mohankumar 20

Fantastisch James Brown Hair-verhaal Ik lees dit graag.

Laatste berichten

• A
    Bill Gates vindt dat Elon Musk zijn opmerkingen over het Coronavirus voor zichzelf moet houden
  • F
    Konami-spelcomputers zijn nu beschikbaar voor pre-order
  • pencea
    Gabe Newell: Xbox Series X overtreft PS5
  • B
    PSA: herstel oude back-ups zonder beschadiging van de schijf
  • Humza
    Duitse energiebedrijf presenteert een zeer modulair EV-concept genaamd eBussy
  • gamerk2
    CEO's van Amazon, Apple, Facebook en Google bereiden hun verdediging voor in belangrijke antitrust ...
  • AnirudhSingh
    Uw computer automatisch inschakelen in een programma
  • Boos
    Rite Aid gebruikt gezichtsherkenningstechnologie in honderden winkels