Akai
TS Rookie
Ik heb dit op Apple-forums en een ander forum gepost en Apple gaat je natuurlijk niet helpen. Dus ik hoop dat iemand van TECH NEWS me kan helpen dit op te lossen. En ik negatief formaat omdat ik geen ruimte heb om al mijn bestanden op te slaan, dus ik wil het repareren.
Dus ik volgde tonnen handleidingen, Apple-ondersteuning. Verwijderde records, mappen, verborgen mappen, dozen leegmaken. Snelle tijd geladen. Ik heb een andere USB-poort geprobeerd. Geen van hen werkt.
Ik heb het thuis op een andere computer getest en het werkt prima. Dus ik weet niet waarom ik dit op mijn computer heb staan. Om het even welke ideeën over hoe ik dit kan oplossen?
Ik gebruik Windows XP.
Ok, nu tik ik echt. Mijn iTunes leest de iPod niet. Ik krijg deze foutmelding elke keer dat ik iTunes start:
"De software die nodig is om met de iPod te communiceren, is niet correct geïnstalleerd. Installeer iTunes opnieuw om de iPod-software te installeren."
Ik heb alles honderden keren herbouwd. Verwijderde opnames, verwijderde map, verborgen map, opnieuw opgestart, bijgewerkt, geüpgraded. Ik heb iTunes 50 keer opnieuw geïnstalleerd, ongeveer 3 verschillende versies geprobeerd. Al deze onzin. Ik heb al deze handleidingen gevolgd om het probleem op te lossen:
http://www.smartcomputing.com/techsupport/detail.aspx?guid=&ErrorID=26554
Apple - Ondersteuning - iPod 101 - Problemen oplossen - Installatieproblemen
Anderen kunnen links niet onthouden. En elke keer dat ik iPod Updater start, krijg ik deze foutmelding: "iPod Service Error".
Ik deed alles wat in me opkwam en mij werd opgedragen. Ik weet niet wat ik nu moet doen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Dus ik volgde tonnen handleidingen, Apple-ondersteuning. Verwijderde records, mappen, verborgen mappen, dozen leegmaken. Snelle tijd geladen. Ik heb een andere USB-poort geprobeerd. Geen van hen werkt.
Ik heb het thuis op een andere computer getest en het werkt prima. Dus ik weet niet waarom ik dit op mijn computer heb staan. Om het even welke ideeën over hoe ik dit kan oplossen?
Ik gebruik Windows XP.