• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Software
  • Toepassingen en software
  • De berichten van vandaag

iTunes-fout met iPod

• Draadstarter Akai
  • Startdatum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
Akai

Akai

TS Rookie
Ik heb dit op Apple-forums en een ander forum gepost en Apple gaat je natuurlijk niet helpen. Dus ik hoop dat iemand van TECH NEWS me kan helpen dit op te lossen. En ik negatief formaat omdat ik geen ruimte heb om al mijn bestanden op te slaan, dus ik wil het repareren.

Ok, nu tik ik echt. Mijn iTunes leest de iPod niet. Ik krijg deze foutmelding elke keer dat ik iTunes start:

"De software die nodig is om met de iPod te communiceren, is niet correct geïnstalleerd. Installeer iTunes opnieuw om de iPod-software te installeren."

Ik heb alles honderden keren herbouwd. Verwijderde opnames, verwijderde map, verborgen map, opnieuw opgestart, bijgewerkt, geüpgraded. Ik heb iTunes 50 keer opnieuw geïnstalleerd, ongeveer 3 verschillende versies geprobeerd. Al deze onzin. Ik heb al deze handleidingen gevolgd om het probleem op te lossen:

http://www.smartcomputing.com/techsupport/detail.aspx?guid=&ErrorID=26554

Apple - Ondersteuning - iPod 101 - Problemen oplossen - Installatieproblemen

Anderen kunnen links niet onthouden. En elke keer dat ik iPod Updater start, krijg ik deze foutmelding: "iPod Service Error".

Ik deed alles wat in me opkwam en mij werd opgedragen. Ik weet niet wat ik nu moet doen, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Dus ik volgde tonnen handleidingen, Apple-ondersteuning. Verwijderde records, mappen, verborgen mappen, dozen leegmaken. Snelle tijd geladen. Ik heb een andere USB-poort geprobeerd. Geen van hen werkt.

Ik heb het thuis op een andere computer getest en het werkt prima. Dus ik weet niet waarom ik dit op mijn computer heb staan. Om het even welke ideeën over hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik Windows XP.
Akai

Akai

TS Rookie
Nou, ik heb beide geprobeerd, maar dit deel:

Klik op Start en Uitvoeren. Typ msconfig in het veld Openen en klik op OK, het tabblad Algemeen en het keuzerondje Selectief opstarten. Schakel het selectievakje Opstartitems laden uit, klik op het tabblad Opstarten en schakel het selectievakje iTunesHelper in. Klik op het tabblad Services en controleer of het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen is ingeschakeld. Schakel alle selectievakjes uit behalve het selectievakje iPod Service. Klik op de knop OK en klik op Opnieuw opstarten wanneer daarom wordt gevraagd.

Controleer of uw iTunes en iPod correct werken. Als dat niet het geval is, zegt Apple dat u de volgende procedures moet proberen:

Klik op Start en Uitvoeren. Typ msconfig in het veld Openen en klik op OK. Klik op het tabblad Services en schakel het selectievakje iPod-service uit. Download en installeer de nieuwste versie van iTunes opnieuw. Herstart de computer. Controleer of het probleem is opgelost. Is dit niet het geval, klik dan met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Beheren. Klik op Services en toepassingen in het linkerdeelvenster. Dubbelklik op Services in het rechterdeelvenster. Klik met de rechtermuisknop op iPod-service in het rechterdeelvenster, klik op Eigenschappen en klik op de knop Stop. Klik op Start en Uitvoeren. Typ "C: \ Program Files \ iPod \ bin \ iPodService.exe" / service en druk op de knop OK. Herstart de computer.

Wat ik nu heb geprobeerd en ik krijg nog steeds de foutmelding.
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
Wat wordt er in uw activiteitenlogboek weergegeven?
cp-> Admin Tools -> Event Viewer -> System
Akai

Akai

TS Rookie
A heel.

jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
1: 52: 59'da Service Control Manager'da bir Hata var;
lees me voor
Akai

Akai

TS Rookie
Screenshot:

De npkcrypt-service kan niet worden gestart vanwege de volgende fout:
Het systeem kan het gespecificeerde bestand niet vinden.

Raadpleeg voor meer informatie het Help- en ondersteuningscentrum op: http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
En als je op de link klikt:

Categorie: Geen
Bedrijfsnaam: Microsoft Corporation
Datum: 22-2-07
Gebeurtenis-ID: 7000
Bestand: netevent.dll
Bestandsversie: 5.1.2600.0
Productnaam: Microsoft Windows-besturingssysteem
Productversie: 5.1.2600.0
Bron: Service Control Manager
Tijd: 13:52:59 uur
Typefout
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
Zoeken naar gebeurtenis-ID: 7000, snap het bu

Ik gebruik XP / Home / SP2 met iTunes geïnstalleerd en actief, maar als ik het probeer, zie ik dit:
C: \ Documents and Settings \ Jeff>sc vraag npkcrypt
[SC] EnumQueryServicesStatus: OpenService FAILED 1060:

De opgegeven service bestaat niet als een geïnstalleerde service.
Akai

Akai

TS Rookie
Oké, iTunes en iPod geïnstalleerd (vanaf cd). Dan weet ik het niet zeker.
Akai

Akai

TS Rookie
Gezocht voor de hobbel, ik hoop dat ik dit kan oplossen. (Sorry als het brok vroeg overgaat).
N

neoobs

TS Rookie
encrpytion

Ik vraag me gewoon af. Is uw tijdelijke map versleuteld? Microsoft zegt dat het niet zal werken. Ik heb het geprobeerd sinds mijn tijdelijke map is gecodeerd.
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• S
    Uw privacy
  • wiyosaya
    Hoge resolutie zonnetelescoop produceert eerste verbluffende beelden van de zon
  • wiyosaya
    Elon Musk brengt zijn eerste EDM-nummer uit op SoundCloud
  • Manuel V.
    Final Fantasy VII Remake themalied trailer cross dressing Cloud functies
  • Darth Shiv
    De EU zet zich in voor een gemeenschappelijke beloningsnorm na een beslissende stemming
  • cliffordcooley
    Iowa laat de aanklacht vallen tegen beveiligingsprofessionals die zijn gearresteerd voor penetratietest in de rechtbank
  • Danny101
    Nieuwe Californische wet dreigt freelancers van de overheid te ontslaan
  • Danny101
    Microsoft schenkt maximaal $ 20.000 voor het vinden van kwetsbaarheden op Xbox Live