• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • Slimme telefoons
  • De berichten van vandaag

Problemen met Samsung Galaxy Core Prime

• Draadstarter LoneSword
  • Startdatum
L

LoneSword

TS Rookie
Dus de telefoon van mijn kamergenoot ziet er op de een of andere manier dood uit.

Wanneer de telefoon is ingeschakeld, wordt het scherm "Samsung Galaxy Core Prime" weergegeven, gaat vervolgens naar het scherm van de koerier en blijft het bevriezen en knippert elke tien seconden. Ik weet dat dit betekent dat het besturingssysteem corrupt is en niet goed kan opstarten. Ik heb een paar zoekopdrachten uitgevoerd, ontdekte dat het BIOS-menu (of wat het technisch ook is) toegankelijk is door de knop Volume omlaag + Home + Aan / uit ingedrukt te houden en vond de optie Factory Reset beschikbaar.

Maar terwijl ik wachtte tot mijn kamergenoot thuiskwam van zijn werk voordat ik besloot zijn telefoon te verwijderen en schoon te vegen, rommelde ik met het menu en zag ik een van de "Update toepassen" -opties en drukte erop en dacht niets - als er een update was, zou het misschien iets oplossen. Maar als er geen updates kunnen worden ontvangen en toegepast, wordt het proces afgebroken, toch?

Kamergenoot komt thuis, vraagt ​​of hij wil dat ik de telefoon veeg, stemt toe en gaat verder. Maar als ik op de toetsen Volume omlaag + Home + Power druk, verschijnt er een turkoois waarschuwingsscherm dat het installeren van een aangepast besturingssysteem de telefoon zou kunnen opblazen, maar als ik wil doorgaan, ga dan verder. Wat? Als ik op de knop Volume omhoog druk, ga ik naar 'Downloaden ... zet het doel niet uit' met de tekst 'ODIN MODE' in de hoek, waar het lijkt alsof het dagenlang niets zal downloaden, en als ik op de knop Volume omlaag druk, start ik de telefoon opnieuw en als ik op Volume omlaag + Home + Power druk, krijg ik het BIOS. keert terug naar - ik krijg alleen dit waarschuwingsscherm.

Ik heb het web afgezocht naar een soort oplossing, maar ik ben alleen maar gemengde gebruikers en rootkitsites tegengekomen die allemaal oplossingen hadden die niet aan mijn problemen voldeden. Ik weet dat de knop Volume omlaag niet vastzit. Volume Up + Home + Power doet niets op dit model. En ik heb rooten en ROM's en flash-drives nog niet begrepen, en ik durf het niet te proberen, want elke root-trainingssite die ik tegenkom zegt "SHADY" en vraagt ​​me om iets te downloaden.

Ik kom hier naar TECH NEWS waar ik echte antwoorden krijg. Het enige dat ik hoef te doen, is teruggaan naar het BIOS en de optie Factory Reset inschakelen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
Laatste bewerking:
Konijn01

Konijn01

TS Evangelist
Het volume omhoog ziet er huiselijk uit en de aan / uit-knoppen worden gebruikt om de fabrieksinstellingen te herstellen. Controleer de sites van de 2 operators om te bevestigen.

https://support.t-mobile.com/docs/DOC-22818
http://www.verizonwireless.com/support/knowledge-base-145018/

Ik hoop dat het werkt. Als dit niet het geval is, moet u mogelijk de ROM downloaden die specifiek is voor uw provider en Odin gebruiken om de ROM te flashen.

XDA Het forum is een goede bron voor het uitbreken van telefoons.
L

LoneSword

TS Rookie
Kijk, dat is het verwarrende deel. Ik heb dit Volume + Home + Power-ding overal gezien, maar er gebeurt niets als ik het doe, en door op de toets Volume omlaag te drukken, heb ik voor het eerst toegang gekregen tot de resetoptie. Vreemd.

Maar goed, nu ik weet dat XDA een goede bron is, zal ik het bekijken. Bedankt voor de tip!

Laatste berichten

• Inktvis verrassing
    NFL Films gebruikte eenvoudige multimediatechnologie om de eerste Super Bowl-uitzending na te bootsen
  • S
    Uw privacy
  • wiyosaya
    Hoge resolutie zonnetelescoop produceert eerste verbluffende beelden van de zon
  • wiyosaya
    Elon Musk brengt zijn eerste EDM-nummer uit op SoundCloud
  • Manuel V.
    Final Fantasy VII Remake themalied trailer cross dressing Cloud functies
  • Darth Shiv
    EU dringt aan op een gemeenschappelijke beloningsnorm na een beslissende stemming
  • cliffordcooley
    Iowa laat de aanklacht vallen tegen beveiligingsprofessionals die zijn gearresteerd voor penetratietest in de rechtbank
  • Danny101
    Nieuwe Californische wet dreigt freelancers van de overheid te ontslaan