• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Software
  • Toepassingen en software
  • De berichten van vandaag

Is er een manier om ingesloten video's van een webpagina te downloaden?

• Draadstarter Jskid
  • Startdatum
J

Jskid

TS-goeroe
Is er een manier om een ​​ingesloten video van een webpagina te downloaden, zelfs zonder een downloadlink? Is er een schermrecorder die in ieder geval het geluid opvangt?
H3llion

H3llion

TECH NIEUWS Paladin
Ja, aangesloten, maar het zou moeten zijn.

Wat ik eigenlijk handig vind, is door met de rechtermuisknop op uw video te klikken en "Paginabron weergeven" (in Firefox) of "Bron bekijken" (in IE) te selecteren. Dit opent een nieuw venster met de sitecode. Wat u wilt doen, is zoeken naar een video-extensie zoals (.flv, .wmv, .mp4) en zodra u ze hebt gevonden, kopieert en plakt u de volledige link met extersie in het zoekvak van uw browser en selecteert u opslaan / openen.

Dit werkt meestal. Hier is een voorbeeld.

Ik wil een aanbevolen video downloaden van de SWTOR-game-website. Ik ga naar de pagina met de video (http://www.swtor.com/media/trailers/game-features) en selecteer "Paginabron weergeven".

Ik zoek naar een videolink en vind een URL in .flv-indeling. Ik kopieer deze URL (zie hieronder) en plak deze in mijn browser en klik op Opslaan.

URL:
http://cdn-www.swtor.com//sites/all/files/en/vc/20110610_gf615/TOR_Game_Features.flv

Vrij eenvoudig, er kunnen andere manieren zijn met browser-add-ons, maar dit is in ieder geval gemakkelijk voor mij.
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Als u Firefox gebruikt, kunt u het volgende gebruiken: Video downloaden. Ik heb het in zeldzame gevallen gebruikt waarin ik een video wilde opnemen en het lijkt heel goed te werken. Het zal ook na het downloaden naar een ander formaat worden geconverteerd (ik denk dat het vrij beperkt is).

Er zijn nog veel meer om ze te downloaden, maar ik heb dit gebruikt en vond het leuk. Hij wacht ook niet op een donatie.
  • Liefde
Reacties: learninmypc
G

Gast

SNGX1275 zei:
Als u Firefox gebruikt, kunt u het volgende gebruiken: Video downloaden. Ik heb het in zeldzame gevallen gebruikt waarin ik een video wilde opnemen en het lijkt heel goed te werken. Het zal ook na het downloaden naar een ander formaat worden geconverteerd (ik denk dat het vrij beperkt is).

Er zijn nog veel meer om ze te downloaden, maar ik heb dit gebruikt en vond het leuk. Hij wacht ook niet op een donatie.
Dank je
R

rekenen

TS Enthusiast
U kunt de downloadmanager gebruiken om video's te downloaden. Als de video op een webpagina is ingesloten, kunt u de link naar de bronpagina vinden en proberen deze te downloaden vanaf de oorspronkelijke pagina waarop de video is gepubliceerd.
L

Luddite52

TS Rookie
Ik heb dit net gedaan:
Klik met de rechtermuisknop op de video
Klik met de rechtermuisknop op "Link opslaan als" - op het bureaublad
Klik met de rechtermuisknop op de desktoplink
Klik op "Video converteren"
Video is opgenomen - werkte prima :)

Laatste berichten

• J
    Door de VS gefinancierde smartphones worden geleverd met vooraf geïnstalleerde malware
  • N
    Een nieuw type DRAM kan onmiddellijk de weg openen naar werkende pc's
  • van de heuvels
    Senator vraagt ​​FTC om AdBlock te onderzoeken wegens vermeende schending van de privacywet
  • van de heuvels
    Amazon heft het FedEx-verbod op voor externe verkopers
  • Cal Jeffrey
    Epic kent Tyler Blevins vanwege zijn Fortnite-skin
  • kapitein chagrijnig
    HP kan inktcartridges goedkoper gaan maken
  • ShagnWagn
    Logitech daagt Microsoft uit met het nieuwe Ergo K860-gesplitste toetsenbord
  • BadThad
    Windows 7-gebruikers kunnen nog steeds gratis upgraden naar Windows 10