• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Software
  • ramen
  • De berichten van vandaag

Internet Explorer kan geen verbinding maken met internet!

• Draadstarter kiyhkuj
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Hoi. Internet Explorer en Mozilla Firefox kunnen geen verbinding maken met internet. Wanneer ik naar Internet Explorer ga, kan het de pagina waarop ik heb geklikt om verbindingsproblemen te diagnosticeren niet laden en het vertelt me ​​dat het volgende beleid moet worden ingesteld om me in staat te stellen verbinding te maken: vswfp_layer_ale_auth_connect_v4. Weet iemand wat hij moet doen? dwz versie 7 en win met vi $ ta! :mooi:
K

Kimsland

Oude TechSpotter
Goede gids om te volgen:

Misschien wilt u deze pagina afdrukken

Inside Internet Explorer "Voertuigen"op de werkbalk
(Opmerking: mogelijk moet u op de ALT-toets op het toetsenbord drukken om de IE-werkbalk in IE7 te zien)

Na het klikken op "Extra" "Internet Opties"

• Het eerste venster dat u wordt getoond, zijn de instellingen op het tabblad "Algemeen".
  • Op het tabblad 'Algemeen' 'Zil ..."
  • De volgende pop-up vraagt ​​wat er moet worden verwijderd.
  • Eén knop tegelijk of 'Alles verwijderen", antwoordde Ja
Zodra dit is gebeurd (en dit kan even duren)

Nog steeds algemeen uitsteeksel
  • Klik "Instellingen"(Naast verwijderen)
  • Wijzig het in 'Te gebruiken schijfruimte' 65
  • kiezen OK
Nu, Veiligheid uitsteeksel
  • Klik "Speciaal niveau"
  • Klik "Reset"
  • Klik "OK"
Ga nu naar Privacy uitsteeksel
  • Wat ik hier doe, is de verticale schuifregelaar iets omhoog of omlaag verplaatsen
  • Dit zorgt ervoor dat "Standaard" is gemarkeerd.
  • Klik "Standaard"(schuifregelaar komt terug)
  • Klik Van toepassing zijn
Tenslotte Verder uitsteeksel
  • Klik "Herstel geavanceerde instellingen"(slechte manier om standaard te zeggen)
  • Ook als u door de lijst scrollt, "Phishingfilter"(Ik schakel deze vervelende pop-up meestal uit)
  • Klik Van toepassing zijn
  • Klik OK
Herstarten Internet Explorer

Voer daarna inetwiz uit

Bewerk:
Ik probeer eigenlijk details over te vinden vswfp_layer_ale_auth_connect_v4 wat vrij klein lijkt
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Ik heb alle stappen gedaan die je me zei om pech te nemen. Moest ik trouwens y inetwiz uitvoeren?
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
vswfp_layer_ale_auth_connect_v4 is een VISTA-beleidsprobleem, niet een tcp-configuratieprobleem ...
laat me wat onderzoek doen .....
Jeff
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Heel erg bedankt Jobeard. Je bent erg aardig. ps: mijn vista-versie home premium
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
Ik heb MS-site vernietigd voor informatie over Vista-beleid en kan de hierboven genoemde site niet vinden.

Zonder toegang tot een Vista-systeem kan ik niet naar meer details zoeken, sorry :(
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Jobeard, Safari werkt prima, dus ie7 en mozilla firefox zijn om de een of andere reden volledig verdwenen. Dus ik kan met safari werken, maar niet voor lang omdat ik online games speel en sommige ervan vereisen shockwave die om de een of andere reden niet op safari kan worden geladen. er is GEEN bestandschokgolf voor Safari-webbrowser op Adobe-website; Als er een bestand voor Safari is, is dit voor Windows, NIET voor Apple OS. Krijg overigens geen trieste baan, het is tenminste niet jouw schuld als je het probeert. nou bedankt mijn vriend
K

Kimsland

Oude TechSpotter
Werk al uw systeemstuurprogramma's bij

Maar ik heb een ander idee over beleidsfout
Download het bijgewerkte stuurprogramma voor uw netwerkkaart opnieuw (en sla het op het bureaublad op (of op een gemakkelijk toegankelijke locatie)
Ga naar Configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apparaatbeheer
Verwijder uw huidige netwerkstuurprogramma (dit heeft invloed op uw netwerkinstellingen)
Herstart de computer. En installeer de nieuwe netwerkkaartstuurprogramma's (bij de volgende keer opnieuw opstarten)

Opnieuw testen :)
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
kiyhkuj zei:
Jobeard, Safari werkt prima, dus ie7 en mozilla firefox zijn om de een of andere reden volledig verdwenen. Dus ik kan met safari werken, maar niet voor lang omdat ik online games speel en sommige ervan vereisen shockwave die om de een of andere reden niet op safari kan worden geladen. er is GEEN bestandschokgolf voor Safari-webbrowser op Adobe-website; Als er een bestand voor Safari is, is dit voor Windows, NIET voor Apple OS. Krijg overigens geen trieste baan, het is tenminste niet jouw schuld als je het probeert. nou bedankt mijn vriend
SAFARI? Gebruik je OS X Mac? Dan is het geen wonder dat we problemen hebben met het beleid!
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
nee ik ben op windows vista. alleen gedownloade safari voor Windows, niet Safari voor Mac
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Kimsland heeft alle stappen geprobeerd, maar geen geluk. toch bedankt
K

Kimsland

Oude TechSpotter
goed naar beneden:

Start -> Uitvoeren -> SFC / ScanNow
Dit proces kan tot een uur duren en vereist waarschijnlijk uw Windows-cd
Controleert of alle Windows-bestanden intact en correct zijn
Eigenlijk heb ik de mijne gedaan omdat er iets niet klopte, nu is alles in orde.

Probeer deze alstublieft
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Heeft iemand ooit zo'n probleem gehad?
Repareert SFC ook defecte bestanden of vertelt u welke fouten niet goed werken?
Scant SFC ook beveiligingsbeleid? omdat het probleem hieruit voortkomt.
K

Kimsland

Oude TechSpotter
vswfp_layer_ale_auth_connect_v4

Nee, ik heb deze fout nooit gehad
Het lijkt erop dat niemand die belt een direct antwoord heeft

Ja, probeer SFC / ScanNow
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Kimsland gaat in een cmd-venster wanneer ik SFC start en verdwijnt in een oogwenk weer!
Er staat ook dat er een beheerder (die ik) nodig is die een consolesessie uitvoert om het hulpprogramma sfc uit te voeren en te gebruiken wanneer u een cmd-bestand opent met sfc / scannow. Heb je enig idee
K

Kimsland

Oude TechSpotter
Eigenlijk gewoon Start -> Uitvoeren -> sfc / scannow

Kopieer en plak moedig ontsnappen
Inmiddels duurt het ongeveer een uur!
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Het werkt niet zoals ik al zei!

wanneer ik wirte een cmd-venster knippert en verdwijnt. Ik gebruik trouwens Vista Home Premium: heeft het er iets mee te maken? Ik heb dit hulpprogramma op xp geprobeerd en het werkte.

Zoals ik al eerder zei, als ik cmd open en de opdracht erin bind, zegt het dat er een beheerder een consolesessie moet zijn om het hulpprogramma sfc te gebruiken. PLZ ZORGVULDIG GELEZEN !!!
K

Kimsland

Oude TechSpotter
Klik met de rechtermuisknop op de opdrachtprompt. Als administrator uitvoeren

kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
dank je. werken. Wat ik daar heb neergezet: sfc / SCANNOW
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
klaar met scannen probeerde een aantal bestanden te repareren en nadat ik mijn computer opnieuw had opgestart, zei hij dat de reparatie voltooid zou zijn. ik ben opnieuw opgestart en dwz nog steeds geen verbinding. "Sommige fouten konden niet worden hersteld. Zie tekstbestand: cbs.txt." Toen ik ging, was er een fout die zei dat "toegang geweigerd" probeerde te hacken door middel van beveiliging, maar het ging niet open. ik word gek !! hey moet ik dit in de veilige modus proberen?
K

Kimsland

Oude TechSpotter
Ja maar
Als sommige standaard systeembestanden ontbreken, is het wellicht beter om een ​​reparatie op uw systeem uit te voeren (met behulp van uw Windows-dvd)

Eigenlijk, als het van mij was (misschien betekent het gewoon om het te doen) Back-up, dan Windows vers (daarom herstellen) verwijder ik ook de huidige partitie en formatteer ik deze opnieuw.

Zorg ervoor dat alle stuurprogramma's eerst op cd staan ​​(of gebruik uw originele moederbord-cd)
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
Eigenlijk wil ik niet onder uitzichthervorming gaan en opnieuw installeren. Ik wil dit zoveel mogelijk vermijden. Is er alternatieve software die hetzelfde doet als de 'groepsbeleidsobjecteditor'? dank me als je plz hebt
K

Kimsland

Oude TechSpotter
Er is niet genoeg informatie over deze fout

Herinstallatie bevestigt dat het om software of hardware gaat

Gebruik zelfs een andere driver (indien beschikbaar). Hé, het is een goed moment om te updaten! (verwijdert ook de harde schijf uit de vergelijking)
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
kiyhkuj zei:
Is er alternatieve software die hetzelfde doet als de 'groepsbeleidsobjecteditor'? dank me als je plz
Ervan uitgaande dat de naam niet is veranderd; hardloper> gpedit.msc

Dit programma is alleen beschikbaar in XP / Pro, niet op XP / Home ---
Vista is waarschijnlijk vergelijkbaar.

Mijn grootste klacht bij gpedit.msc is het ontbreken van een zoals regedit!

Ik raad deze benadering af ZONDER uw ervaring met GPO-objecten.
Als u ervoor kiest om door te gaan met deze cursus, moet u een herstelpunt krijgen VOORDAT u begint. :)
kiyhkuj

kiyhkuj

TS Rookie
gpedit.msc is niet eens beschikbaar in Vista Home Premium. Ik heb dit vaak laten zien

Mijn enige klacht over gpedit.msc is: waarom is het niet beschikbaar op Vista Home Premium voor het geval zoiets gebeurt?

VAOV! O mijn God! Ik herstartte xp en ging naar vista. Toen vista werd geladen, klikte ik op ie7 om te controleren of het weer werkt ...

en raad eens wat er is gebeurd Ik kon mijn ogen niet geloven: geladen !!! dat is het !! Je kunt nu games spelen en er is een volledig functionele ie7 en mozilla firefox !! Hartelijk bedankt voor uw hulp!
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• P
  • ZedRM
    Final Fantasy VII Remake themalied trailer cross dressing Cloud functies
  • tyrsdisciple
    De functie van de Nest-thermostaat waarschuwt gebruikers voor mogelijke HVAC-problemen
  • Ooit sinds
    De EU zet zich in voor een gemeenschappelijke beloningsnorm na een beslissende stemming
  • D
    Iowa laat de aanklacht vallen tegen beveiligingsprofessionals die zijn gearresteerd voor penetratietest in de rechtbank
  • neeyik
    Suggesties voorstellen - welke onderdelen voor mijn budget?
  • P
    Intel Xe Graphics Preview v2.0: wat we weten over Intel's aankomende GPU
  • Inktvis verrassing
    NFL Films gebruikte eenvoudige multimediatechnologie om de eerste Super Bowl-uitzending na te bootsen