• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Software
  • ramen
  • De berichten van vandaag

Hoe u het Windows Vista-wachtwoord kunt resetten

• Draadstarter Hemantdhyani
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
Hemantdhyani

Hemantdhyani

Volg de onderstaande stappen om het vergeten aanmeldingswachtwoord in Windows Vista op te lossen.

Önkoşul Windows Vista DVD'si

Windows Vista DVD Boot gebruiken om RE te krijgen

Klik op de opdrachtpromptoptie.

U verdient XSOURCES:
Wijzig de prompt door C: en Enter te typen

Wijzig nu de prompt door de opdrachtregel te typen:

CD Windows \ system32
De prompt zou moeten veranderen in C: \ WINDOWS \ SYSTEM32

Eenmaal hier moeten we de CMD.EXE- en MAGNIFY.EXE-bestanden hernoemen. De opdracht hiervoor is als volgt

ren cmd.exe cmd.old
ren magnify.exe cmd.exe
ren cmd.old magnify.exe

Herstart de computer

Klik linksonder in het Toegankelijkheidscentrum en selecteer de optie Vergroten  Het CMD-venster wordt geopend met de CD: \ Windows \ System32-prompt

Typ de volgende opdracht: net user manager / active: ja

Start nu de computer opnieuw op en klik op Administrator op het inlogscherm, het systeem zal inloggen.

Ga nu naar Configuratiescherm en Gebruikersaccount en klik op de GEBRUIKERSNAAM waar het wachtwoord opnieuw moet worden ingesteld en VERWIJDER het wachtwoord. Zodra dit is gebeurd, klikt u op Start en typt u Magnify in Start Search en opent u het. U krijgt het CMD-venster en nu moeten we het beheerdersaccount sluiten

Typ het commando: net user manager / active: no

Start de computer opnieuw op en start op om winRE te winnen. Ga eenmaal naar de opdrachtprompt en geef de bestanden een naam terug naar hun oorspronkelijke staat.

Wijzig de prompt door C: en Enter te typen

Wijzig nu de prompt door de opdrachtregel te typen:

CD Windows \ system32
De prompt zou moeten veranderen in C: \ WINDOWS \ SYSTEM32

Typ het volgende om de bestanden te hernoemen:

ren magnify.exe cmd.old
ren cmd.exe magnify.exe
ren cmd.old cmd.exe

Start de computer opnieuw op en log in met de USER NAME-clients en log in zonder het systeemwachtwoord te vragen.
Bobbye

Bobbye

Het kan iets zijn dat u heeft geholpen door de informatie over het opnieuw instellen van het wachtwoord te verstrekken. En hoogstwaarschijnlijk zal iedereen die toegang wil tot een systeem en geen wachtwoord heeft, deze informatie gebruiken.

Maar overweeg dit: er is geen manier om het eigendom of account van iemand die zijn wachtwoord 'vergeten' is, te verifiëren. Dus iedereen die toegang wil tot een machine kan langskomen en het verhaal 'Wachtwoord vergeten' geven.

Ik kan ten minste één actief computerhulpbord aanbieden dat duidelijk aangeeft dat er geen hulp zal worden gegeven voor wachtwoordherstel of -omleiding, met elke licentie of sleutelreset, waarom is het eenvoudig> eigendom kan niet worden geverifieerd!

Zijn ze het echt vergeten? Is het hun machine? Een inlogwachtwoord dat iemand toegang geeft tot het volledige besturingssysteem?

Ik wil dat je bericht wordt verwijderd. In feite geeft u hackinformatie.

EDIT: ik wil erop wijzen dat mijn opmerkingen alleen in de context van een online computerforum mogen zijn. Het spijt me als ik dit niet had opgehelderd.
Justin

Justin

Dedi Bobbye:
Het kan iets zijn dat u heeft geholpen door de informatie over het opnieuw instellen van het wachtwoord te verstrekken. En hoogstwaarschijnlijk zal iedereen die toegang wil tot een systeem en geen wachtwoord heeft, deze informatie gebruiken.

Maar overweeg dit: er is geen manier om het eigendom of account van iemand die zijn wachtwoord 'vergeten' is, te verifiëren. Dus iedereen die toegang wil tot een machine kan langskomen en het verhaal 'Wachtwoord vergeten' geven.

Ik kan ten minste één actief computerhulpbord aanbieden dat duidelijk aangeeft dat er geen hulp zal worden gegeven voor wachtwoordherstel of -omleiding, met elke licentie of sleutelreset, waarom is het eenvoudig> eigendom kan niet worden geverifieerd!

Zijn ze het echt vergeten? Is het hun machine? Een inlogwachtwoord dat iemand toegang geeft tot het volledige besturingssysteem?

Ik wil dat je bericht wordt verwijderd. In feite geeft u hackinformatie.

Je hebt het fout. Er zijn honderden legitieme redenen waarom een ​​wachtwoord opnieuw moet worden ingesteld. Ik werk al vele jaren als winkeltechnologie en ik kan het aantal keren niet tellen dat mensen me een desktop of werkstation brengen die hun wachtwoord moeten resetten uit angst hun gegevens of gebruikersaccounts te verliezen.

Je negeert ook dat je geen wachtwoord hebt op een Windows-account. helemaal niet voorkomt dat u iemands privégegevens uit deze informatie haalt. Als u fysiek een systeem bezit, is er niets minder dan een gecodeerd bestandssysteem (het opnieuw instellen van het wachtwoord wordt niet omzeild) dat voorkomt dat u alle gewenste gegevens steelt. Dus uw bewering dat het op deze manier kan worden gebruikt, is een vergissing.

Ten derde biedt zelfs Microsoft zelf artikelen in de kennisbank over het opnieuw instellen van wachtwoorden. IEDEREEN kan hiervan profiteren, en zelfs betaalde Microsoft-ondersteuning zal mensen omleiden door een desktopwachtwoord opnieuw in te stellen.

Dus nee, ik denk niet dat zijn post moet worden verwijderd - het was iets informatief, precies en nuttigs. Het vertelt mensen niet hoe ze illegale tools moeten gebruiken om kopieerbeveiliging te omzeilen. Het laat zien hoe u de tools kunt gebruiken om iets te bereiken dat een goede Windows-technicus ooit zou moeten leren.
Bobbye

Bobbye

Er zijn honderden legitieme redenen waarom een ​​wachtwoord opnieuw moet worden ingesteld.
En ik zei niet dat hij er niet was. Op het internetcomputerforum zei ik dat het opnieuw instellen van een wachtwoord niet moet gebeuren.

Zie mijn Bewerken.

Wat betreft deze interpretatie:
Ik werk al vele jaren als winkeltechnologie en ik kan het aantal keren niet tellen dat mensen me een desktop of werkstation brengen die hun wachtwoord moeten resetten uit angst hun gegevens of gebruikersaccounts te verliezen.
Oké, je wist dat ze computers hadden. U had een redelijke verwachting dat de persoon die het systeem bracht de eigenaar of het familielid zou zijn - correct?
snowchick7669

snowchick7669

Ik zou zeggen dat dit in het grijze gebied van de gebruiksvoorwaarden valt.
Justin

Justin

Dedi Bobbye:
En ik zei niet dat hij er niet was. Op het internetcomputerforum zei ik dat het opnieuw instellen van een wachtwoord niet moet gebeuren.
http://www.google.com/search?q=how+...ls=org.gentoo:en-US:official&client=firefox-a

Er zijn 2 miljoen resultaten gevonden. Het beperken van dergelijke informatie van ons forum doet absoluut niets om een ​​dief te stoppen en zal een potentiële regelmatige gebruiker eerder afschrikken om vast te houden aan forums omdat we ze hebben afgewezen om lid te worden van duizenden andere forums. voornemen Help ze.

Oké, je wist dat ze computers hadden. U had een redelijke verwachting dat de persoon die het systeem bracht de eigenaar of het familielid zou zijn - correct?
Niet meer dan iemand op het internetforum. Je loopt elke dag van je leven autodieven, handelaars en oplichters binnen. Je weet het niet, want ze hebben een glimlach op hun gezicht en ze zwaaien met je hand zoals iedereen.

Je kunt het je niet veroorloven om over iedereen te oordelen. Zelfs als je weinig kans hebt om iemand te helpen iets slechts te doen, is het beter om te helpen wie je kunt. Pijnlijk zijn over slechte dingen op andere forums doet je niet goed - leef en leef en probeer niet te hard te zijn.
Bobbye

Bobbye

Ik weet niet of ik hard word veroordeeld omdat ik vasthoud aan mijn eigen waarden!

Justin kreeg veel vrijheid. Je beschuldigde me ervan te zijn
Verbitterd zijn over slechte dingen in andere forums
Je kent me helemaal niet, Justin.
jobeard

jobeard

Het is een heel slecht idee om dergelijke informatie in het algemeen toe te staan.

We kunnen niet zeggen dat het verzoek afkomstig is van een hacker of alleen Joe / Mary-gebruiker
probleem. Ik zou willen dat degenen die erom vroegen het systeem naar een lokaal pc-servicebedrijf zouden brengen -
Zijn fysieke eigendom is tenminste bekend, maar zelfs dan kan het een gestolen laptop zijn.

Er is geen veilige manier om dit soort verzoeken te ondersteunen.
jobeard

jobeard

Justin zei:
Het beperken van dergelijke informatie van ons forum doet absoluut niets om een ​​dief te stoppen,
Maar zouden we, net als Prono, medeplichtig willen zijn om hem te steunen?
Als een gebruiker informatie voor zichzelf weet te vinden, hoeft hij niet hierheen te komen, toch?

Het argument past eerder niet zoals getoond in bericht # 9 hierboven (d.w.z. problematische naïeve gebruiker)
Per Hansson

Per Hansson

Personeel
dizzyturkey; Ik heb het hulpprogramma voor het opnieuw instellen van het wachtwoord verwijderd dat u hebt aangesloten
Naar mijn bescheiden mening is Hemantdhyani een zeer goede zaak om te weten dat de "hack" wordt gegeven om het wachtwoord opnieuw in te stellen
Zoals anderen al hebben gezegd, zijn er verschillende redenen waarom dit nodig is.

Ik ben echter niet van plan om tools van derden te gebruiken om dit te doen, omdat we niet zeker weten wat deze tool kan doen (accountinformatie stelen, enz.)
K

KBerger

Goed "moment van de dag", mensen. Een interessant probleem dat hier wordt besproken: MS Windows (gemiddeld?) Een gebruiker moet weten hoe hij het wachtwoord moet resetten.

Ja, de informatie hier kan worden misbruikt. MAAR...
Maar laten we niet vergeten: het beheerderswachtwoord is GEEN beschermende maatregel voor de GESTOLEN machine. Het is meestal een beveiliging tegen SOFTWARE-aanvallen. Iemand die de machine heeft gestolen, die heel goed weet wat hij van plan is, gaat toch niet naar JOU voor advies? Ook weet iemand met lang genoeg "illegale" toegang meestal wat hij doet.

Gezien het bovenstaande houdt ECHTE goede bescherming er rekening mee dat de machine gestolen kan worden. Periode. Als je het niet erg vindt, vind je het ook niet erg om het beheerderswachtwoord opnieuw in te stellen.

Het is echter mogelijk dat normale onschuldige computerbezitters hun beheerderswachtwoord opnieuw moeten instellen. Helaas vraagt ​​MS Windows u niet om veel dingen die het doet - dat is het ontwerp. Vreemde dingen gebeuren ook vanzelf. Een Windows-gebruiker leert erover wanneer ze aankomen. Dus het volgende dat de gevorderde Windows-gebruiker natuurlijk moet weten, is dit: het beheerderswachtwoord opnieuw instellen. Sorry jongens, ik heb Windows niet uitgevonden; maar ik gebruik het omdat het mijn werk is.

Wanneer moet u het beheerderswachtwoord opnieuw instellen? OK! Stel dat iemand het bedrijf verlaat, maar de baas en zijn voormalige collega's wil wreken. Reset het admin-wachtwoord en gaat. Ook heb je te maken met de machine waar belangrijke data en applicaties niet meer toegankelijk zijn.

Ten slotte kunt u Microsoft-professionals vertrouwen die geen groot geheim hebben. Waarom niet? Omdat het geen "hackerkennis" is, maar een belangrijke SYSTEEMBEHEER-kennis.
IMVHO
Bobbye

Bobbye

Een interessant probleem dat hier wordt besproken: MS Windows (gemiddeld?) Een gebruiker moet weten hoe hij het wachtwoord moet resetten.
NEE. Dat is niet wat ik bedoel.
K

KBerger

Maar je hebt helemaal gelijk: wat hier wordt beschreven, valt onder de categorie "hacker-cheats", want wat van de gemiddelde gebruiker wordt verwacht.

... Maar aangezien het systeem zelf de NIET-to-do-dingen doet, moet het vroeg of laat dergelijke trucs leren. En aan de morele kant: het ene is weten hoe je het slot op je eigen deur moet bevestigen, een ander - die kennis gebruiken om bij je buren binnen te komen.

Aan de andere kant, wanneer mensen weten dat het opnieuw instellen van beheerderswachtwoorden absoluut mogelijk is, zijn ze meer alert op de beveiligingsproblemen waaraan hun systeem kan worden blootgesteld. Dan kunnen ze nadenken over effectievere beveiligingsmaatregelen die niet te ingewikkeld of te duur zijn om te nemen. Zoals codering zoals hierboven vermeld. Of - draagbare harde schijf. Of - tientallen andere oplossingen.
jobeard

jobeard

KBerger zei:
Goed "moment van de dag", mensen. Een interessant probleem dat hier wordt besproken: MS Windows (gemiddeld?) Een gebruiker moet weten hoe hij het wachtwoord moet resetten.

... ...

Het is een belangrijke kennis van SYSTEEMBEHEER.
Alle opmerkingen waren leuk - - goed gedaan :)

Ik heb het zo gekozen:
  1. Ik ben tot nu toe de enige mogelijke manager
  2. zodat ik en ik alleen onder alle omstandigheden ADMIN-functies kunnen uitvoeren.
In een infrastructuuromgeving zouden beide ondraaglijk zijn voor een persoonlijke laptop.
K

KBerger

Jobeard zei:
...
Ik heb het zo gekozen:
  1. Ik ben tot nu toe de enige mogelijke manager
  2. zodat ik en ik alleen onder alle omstandigheden ADMIN-functies kunnen uitvoeren.
In een infrastructuuromgeving zouden beide ondraaglijk zijn voor een persoonlijke laptop.
Uw tweede punt doet me denken aan een nieuw artikel getiteld "Exposed: Repair Workshops Hack Your Laptops". Het is gemakkelijk te vinden op Sky News; maar ik kan de link niet verzenden omdat mijn aantal berichten te klein is :(.
A

Annyyu 22

Ik wil Windows Password Key 8.0 introduceren. Het ondersteunt niet alleen XP, 2000 en NT, maar ik heb het ook persoonlijk getest met Vista Home Premium en Ultimate. Maakt een wachtwoordherstel-cd / dvd, USB-flashdrive voor thuis, op kantoor en op kantoor. Het werkt perfect om uw Windows-wachtwoord opnieuw in te stellen.
Z

zeta27

Ultimate Boot CD is een krachtig hulpmiddel dat wordt aanbevolen.
K

killytu

het raakt mij ook, ik zoek de methode
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• kimo1
    Bill Gates vindt dat Elon Musk zijn opmerkingen over het Coronavirus voor zichzelf moet houden
  • Kwantumfysica
    Xbox Series X of PS5? Gabe Newell geeft de voorkeur aan de machine van Microsoft
  • Kwantumfysica
    PSA: herstel oude back-ups zonder beschadiging van de schijf
  • MaxSmarties
    Verklarend: Wat zijn tensorkernen?
  • Boos
    Uitzicht: veranderend halfgeleiderzand
  • Bp968
    Huawei ontvangt na september geen TSMC-chips
  • R
    Intel Core i3 versus Core i5 versus Core i7 versus Core i9
  • R
    Desktop GeForce versus laptop GeForce: gamingprestaties vergeleken