• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • Software
  • ramen
  • De berichten van vandaag

HELPEN!! XP opnieuw geïnstalleerd, kan geen verbinding maken met internet

• Draadstarter Gititgirl
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
G

Gititgirl

Ik heb een eenvoudige oplossing voor dit probleem .. Hier is het uitgeput .. Ik heb het eerder geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd met deze schijf (hoewel niet mijn comp) en heb geen probleem gehad ... De schijf werd geleverd met een computer.

Ik heb Windows XP geformatteerd en opnieuw op mijn computer geïnstalleerd. Gewoonlijk controleert het tijdens de installatie automatisch of er een internetverbinding is voordat het opnieuw wordt opgestart. Deze keer lijkt het echter door deze stap te zijn gesprongen. Voltooit xp-installatie zonder controle van de internetverbinding. Mijn broer heeft deze schijf op mijn computer gebruikt om zonder problemen te formatteren / opnieuw te installeren.

Wanneer het opnieuw opstarten en installeren van xp is voltooid, voer ik in om de verbinding handmatig te configureren, ik heb een hoge snelheid (er staat dat het al is geconfigureerd voor hoge snelheid) maar zegt nog steeds dat er geen verbinding is. Ik heb vaak geprobeerd mijn modem en router (xbox live) te resetten. Ik heb geprobeerd om rechtstreeks verbinding te maken via een modem zonder router. Nog steeds geen geluk! Erg frustrerend. Ik heb eerder een disk op een dif-comp gebruikt en het controleerde automatisch de internetverbinding.

Ik heb geen idee waarom mijn computer de internetverbinding niet herkent. Laat het me weten als je input / suggesties hebt. Ik heb alles gedaan wat ik kan bedenken en zal bijna alles proberen! HELPEN! Ik wil mijn computer terug! Bedankt!!!!!
G

GeorgeEO

U dient eerst uw netwerkadapter (na) setup te controleren en of deze correct is geconfigureerd. U wilt naar Apparaatbeheer gaan door met de rechtermuisknop op het pictogram Deze computer op uw bureaublad te klikken. Scroll naar beneden en klik op Eigenschappen. Er wordt een venster met systeemeigenschappen geopend, selecteer het tabblad Hardware en klik op de knop Apparaatbeheer. Het venster Apparaatbeheer wordt geopend met een lijst van alle apparaten voor uw machine. Zoek naar na in de lijst. Als het pictogram een ​​(+) ervoor heeft, klik dan op het (+) teken om de lijst met beschikbare na uit te vouwen. Als 1. er geen probleem is of 2. aanwezig is maar er staat een geel vraagteken op, dan heb je een probleem. Om dit probleem op te lossen, moet u stuurprogramma's vinden om uw na.

Als de na aanwezig is en lijkt te werken, klik dan op Start> Netwerkverbindingen en het venster met netwerkverbindingen wordt geopend. U zou het hier vermeld moeten tonen en Uitgeschakeld, Verbonden of Netwerkkabel niet aangesloten. Als het is uitgeschakeld, kunt u het inschakelen door met de rechtermuisknop op het pictogram te klikken en Inschakelen te selecteren. U zult het waarschijnlijk niet zien als Verbonden omdat het waarschijnlijk werkt. Als de netwerkkabel niet is aangesloten, geeft dit aan dat de netwerkkabel niet is aangesloten.

Kijk of na ... zo ja, dan moet je controleren of het correct is geconfigureerd.

R

robin_bga

Er zijn veel redenen waarom er geen internet op de computer zou zijn, maar het heeft geen goede netwerkadapter Driver en het enige wat u hoeft te doen is RECHTSKLIKKEN OP MIJN COMPUTER en vervolgens naar EIGENSCHAPPEN gaan. Klik vervolgens op het tabblad HARDWARE, meestal de derde. Controleer dan of er gele pictogrammen zijn! Mark. Als u deze hebt, plaatst u uw computerschijf en installeert u stuurprogramma's. R
G

Gititgirl

• Draadstarter Draadstarter
Dank jullie beide! Ik zal dit de komende dagen proberen. Het heeft zeker nog niets geprobeerd. Ik bel je terug ... Bedankt !!!
G

Gititgirl

Er is geen NA. En er zijn vraagtekens !! Wat krijg ik hiervoor bij apparaatbeheer? Mark.

​Andere apparaten
​Ethernet-controller
-? Sm buscontroller
​Videocontroller (compatibel met VGA)

Ik heb alle schijven die ik heb met de stuurprogramma's doorgenomen en niets hielp. HOEWEL "Om V.9X / 56K Data / fax Modem Software voor MW opnieuw te installeren" -schijf zegt dat mijn Dell geen modem heeft, maar ik ben er niet bij.

Hoe dan ook, ik heb nog steeds hulp nodig. Dank aan jullie allemaal, we zijn erin geslaagd om enkele ideeën te verfijnen, maar ik heb nog steeds hulp nodig.

Dus ik heb geen NA beschikbaar in apparaatbeheer en ik kan de driver niet vinden op mijn schijven, is er nu enige hoop voor mij ????
H

howard_hopkinso

Hallo en welkom bij TECH NEWS.

Ik heb hiervoor de nieuwe thread verwijderd omdat deze niet nodig is.

Ga naar: dell websiteDownload en installeer de stuurprogramma's voor uw model.

Met vriendelijke groet Howard: wave :: wave:
G

Gititgirl

Hmmmm!

Ja, ik zie dat ik gewoon wanhopig ben om toe te schrijven haha ​​... Het is oké ...

De computer heeft geen internet, dus hoe moet ik naar de Dell-website gaan om de driver op te halen?

Is er een manier om naar schijf te schrijven, zodat u een driver-dl kunt krijgen en de comp die het echt nodig heeft?
H

howard_hopkinso

Gebruik de computer die u gebruikt om TECH NEWS te publiceren.

Download vervolgens de stuurprogramma's en brand ze op cd.

Plaats de cd in uw Dell-computer en installeer de stuurprogramma's vanaf de cd.

Met vriendelijke groet Howard :)
G

Gititgirl

HEre een link voor mijn Comps-modelstuurprogramma's

http://support.dell.com/support/dow...M_PNT_P4_CEL_2400&os=WW1&osl=EN&catid=&impid=

Ik heb geen idee waar driver dl over gaat! Moet ik in de beschrijving naar iets specifieks zoeken? Ik weet zeker dat het woordnetwerk een goed begin is, maar er zijn nogal wat lol

Dat zou alles moeten zijn wat ik nodig heb om het probleem op te lossen! Bedankt voor je tijd. Ik hoop dat het werkt !!
H

howard_hopkinso

Klik op bewerken naast de categorie en selecteer Chipset en download vervolgens de chipset-stuurprogramma's.

Klik vervolgens opnieuw op bewerken en selecteer het netwerk en download uw netwerkstuurprogramma's.

Klik vervolgens op bewerken en kies contact en download uw modemsoftware.

G

Gititgirl

Wahoo!

Daarom ben ik bij mijn Dell. Ik heb net de netwerkstuurprogramma verwijderd en wat er nodig is!

Ik ga terug en de anderen zullen ook dl zijn.

Nog een qiockievraag.

Mijn schermresolutie is erg slecht omdat ik het opnieuw heb geïnstalleerd! 640 x 480 pixels, medium (16 bit) en BIG laten me niet hoger gaan! Ik kan er niets aan veranderen, het wordt zelfs niet weergegeven vanwege de vele pictogrammen.

Om het even welke ideeën?

En bedankt .. Zoals ik al zei .. vrij simpele oplossing ..
H

howard_hopkinso

Download en installeer uw chipset-stuurprogramma's. Uw computer wordt geleverd met een ingebouwde grafische kaart en de chipset-stuurprogramma's moeten de juiste driver hebben om uw grafische kaart correct te laten werken.

Als u echter een afzonderlijke grafische kaart hebt geïnstalleerd, moet u voor stuurprogramma's naar de website van de fabrikant van de grafische kaart gaan.

G

Gititgirl

Nou, ik heb misschien een schroef deze, mijn broer had meteen een grafische kaart op mijn comp om videogames te spelen en toen heb ik hem eruit gehaald voordat ik verhuisde, dus ik zal chipset dingl dl en hopelijk werkt het, anders blijft hij hangen met een comp van Nursing Home lol ... Het is tijd voor anti-spyware en al deze leuke dingen dl ...

Nogmaals bedankt..!! Ik stond op het punt het te gooien haha ​​...

Er was maar één ding voor dl voor chipset-firmware en na installatie is de herschikking niet opgelost en kan ik nog steeds niet boven de laagste instelling komen ... Ik denk dat je eens rond moet kijken en probeer de reden te vinden ...
H

howard_hopkinso

Klik op Bewerken en selecteer de videoadapter. Download het aanbevolen stuurprogramma voor de videoadapter.

G

Gititgirl

Zege!!!

Nogmaals bedankt! Deze site trilt en jij bent een genie! haha 6 maanden n bugs uitproberen en gewoon pissig worden. De resolutie is weer normaal! Heel erg bedankt voor je tijd.
H

howard_hopkinso

Geen probleem, ik ben blij dat we kunnen helpen.

toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• M
    Een back-up maken van mijn besturingssysteem
  • Shawn Knight
    Space Camp moet $ 1,5 miljoen inzamelen om de epidemie te overleven
  • Eric Mozzone
    Konami-spelcomputers kunnen nu worden gereserveerd
  • A
    Square Enix zegt: wees geduldig, hij krijgt Final Fantasy VII deel 2 zo snel mogelijk
  • N
    Bill Gates vindt dat Elon Musk zijn opmerkingen over het Coronavirus voor zichzelf moet houden
  • krizby
    Desktop GeForce versus laptop GeForce: gamingprestaties vergeleken
  • Eric Mozzone
    Gabe Newell: Xbox Series X overtreft PS5
  • B
    PSA: herstel oude back-ups zonder beschadiging van de schijf