• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • Grafische kaarten
  • De berichten van vandaag

Bevriezingsproblemen met streaming video

• Draadstarter Cableman
  • Begin datum
C

Cableman

TS-booster
Ik heb een 2.0 dubbele processor Dell Optiplex 330 met 4GB ddr2 ram. Ik heb een videokaart met Windows XP geïnstalleerd en 1024 MB RAM. Ik ben niet zeker van het merk videokaart of andere functies. Ik heb het een tijdje geleden op ebay gekocht.

Mijn probleem is dat wanneer ik de streamingvideo probeer af te spelen, deze ook wil bevriezen. Ik heb al meer ruimte gegeven voor virtueel geheugen op mijn computer: ik denk dat ik van 4 naar 8 GB en mijn hardwareversnelling zakte, maar die veranderingen hielpen niet.

Ik kan films downloaden en afspelen, ik heb gewoon problemen met het afspelen van streaming video's zoals hulu.com of letmewatchthis.com: ik heb andere computers gebruikt zoals putlocker, deditv, sockshare, loomba, enz. En ze lijken geen veel problemen hiermee, ik hoop dat iemand die dit probleem kan oplossen, weet wat hij moet doen. Bij voorbaat dank voor alle hulp.
Nissanman

Nissanman

TS Maniac
Als je bevriezen zei, bedoel je dan alleen de video bevriezen of het hele systeem? Als het alleen video is, heeft het misschien iets te maken met uw internetverbinding. Is de computer bedraad internet of draadloos?
C

Cableman

TS-booster
reactie bevriezen

Zeker geen internetverbinding. Ik gebruik een router, maar niet bedraad en draadloos. Ik heb ook een 10/100/100 ethernetkaart met bijgewerkte stuurprogramma's en ik heb mijn verbinding gecontroleerd en het is prima.

Door te bevriezen, zal het beeld enkele seconden stilstaan ​​als een stilstaand beeld van de film en daarna doorgaan met afspelen. Het grootste probleem is dat het het keer op keer doet. Ik denk dat sommige websites slechter zijn dan andere, dus ik dacht dat het misschien te wijten was aan bandbreedte, maar andere computers lijken niet veel problemen te hebben en het is vergelijkbaar met de mijne en niet sneller.
fimbles

fimbles

TS Evangelist
Windows, java en flash zijn bijgewerkt.?

Klinkt als een softwareprobleem voor mij.
Marty9231

Marty9231

TS-booster
Bevriezende stromingen kunnen worden veroorzaakt door veel dingen die niet altijd zo logisch en duidelijk zijn. Dit lijkt echter geen hardwareprobleem.

Ik begin met het bijwerken van de basisvereisten om een ​​stream te bekijken, net zoals de hierboven voorgestelde Fimbles: Flash, Java, en je zou ook je grafische stuurprogramma's bijwerken. Hiervoor moet u het merk van uw grafische kaart kennen. Als u niet weet hoe u dit moet oplossen, is hier een manier:

Druk op [Windows-toets] + R of open "run" vanuit het startmenu en typ "dxdiag" en druk op enter. Er wordt een direct-x-venster geopend met allerlei dingen. Wanneer u daar het tabblad "Display" opent, wordt het merk van uw grafische kaart daar vermeld.

Als u het merk eenmaal kent, gaat u naar google of de startpagina van de fabrikant voor "[merk] stuurprogramma's".

Ten tweede controleer ik of een andere computer op hetzelfde netwerk ook problemen heeft met het bekijken van streams (indien mogelijk).

Ten slotte zou ik uw browserinstellingen controleren over streaming of bandbreedtegebruik. Sommige browsers hebben een bandbreedtebegrenzer ingesteld, zodat u niet automatisch boven een bepaalde downloadsnelheid komt.

Marty
C

Cableman

TS-booster
antwoord

Bedankt voor je reactie, het was de beste ooit. Ik vergat te vermelden dat ik een AT & T DSL-internetverbinding heb en dat ik echt goede downloadsnelheden krijg, dus ik denk niet dat het een internetprobleem is.

Ik heb alles geprobeerd wat ik weet om betere prestaties te krijgen, maar jij bent de eerste die me adviseert over de bandbreedtebegrenzer in mijn browser. Ik wed er bijna op, maar ik zal er gewoon niet mee rotzooien.

Ik heb andere computers op hetzelfde netwerk die dit probleem niet tegenkomen, dus ik weet zeker dat het iets met mijn computer te maken heeft.

Ik heb al mijn stuurprogramma's en java bijgewerkt, zodat ik zeker weet dat dit geen probleem is. Ik ben zo blij dat je de tijd hebt genomen om me te helpen. Veel mensen doen, ondanks hun goede bedoelingen, niet de moeite; Ze hebben het druk voor zover ik weet dat je zou moeten zijn. Eigenlijk ben ik computervaardig, op een paar punten een beetje roestig; vooral video's en games.

Ik zal zien of er een bandbreedtebegrenzer in mijn browser is en deze dienovereenkomstig repareren. Heel erg bedankt voor je tijd. Ik waardeer dat heel erg. Nogmaals bedankt.
Marty9231

Marty9231

TS-booster
Blij om te helpen, veel succes!
M

mejoppa

TS Rookie
probeer msi afterburner te doorzoeken om uw grafische kaart te overklokken
Computer nerd

Computer nerd

TS Rookie
Ik kocht ook een Dell Optiplex en probeerde alles wat ik kon doen, maar loopt nog steeds vast bij het afspelen van HD-films.

Ik heb mijn beeldschermstuurprogramma en alle andere software geüpgraded. Ik heb comcast-internet met een bandbreedte van 60 Mbps en alle andere computers presteren beter. Er is nog een probleem met het afspelen van gedownloade Blueray-films, ik gebruik de VLC-mediaspeler.

De meeste Dell Optiplex hebben een Intel GMA 3100 beeldschermadapter met Intel G33 / 31Express-chipset. Ik betwijfel of deze beeldschermadapter verouderd is.
G

Gast

Uw VGA wordt mogelijk niet ondersteund
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
Schakel hardwareversnelling uit.
  1. het is niet veilig en elk virus kan u verpesten, aangezien geen enkele A / V GPU het kan beschermen
  2. HA is leuk om te gamen, maar totaal overdreven om te streamen
Forceer 1492 MTU naar uw router
Zoek naar SACKOPTS en schakel deze tcp-optie in om de tcp-prestaties te verbeteren
Zoek naar TCP1323 en speel met deze instelling.

ontzag, hier:

SackOpts:
TCP1323:
opticspartan

opticspartan

TS Rookie
Ik gebruik een HP quadcore met 7 GB RAM in Windows 10. Ik heb problemen met het af en toe bevriezen van mijn computer tijdens het streamen van video's of muziek. Alle stuurprogramma's en software zijn bijgewerkt. Enige feedback?
jobeard

jobeard

TS-ambassadeur
Ga naar pagina bestandsinstellingen, beheer waarden handmatig en stel MIN == MAX in,
typisch 2x echte ram gemonteerd
mrjgriffin

mrjgriffin

TS Evangelist
Doe me een plezier en open Taakbeheer en kijk hoeveel CPU-gebruik wordt gebruikt tijdens het streamen van deze video's. De 2.0 ghz dual core is tegenwoordig helaas extreem zwak. Tegenwoordig gebruikt streaming video meer bronnen dan het zou moeten zijn. je cpu kan max. Je coach zou geen probleem moeten zijn, want als de pagina je bestand maximaliseert, zouden ze nu tot op zekere hoogte met bronnen moeten omgaan. Een ander probleem dat ik kan zien, is dat de ram op je videokaart mogelijk ook maximaal is. geïntegreerde intel grafische kaart heeft meestal niet veel videogeheugen. Als je cpu-gebruik niet maximaal is, moet ik je vinger wijzen naar je video-ram zoals gegeten. Ik heb Hulu lange tijd niet gebruikt, maar ik vermoed dat het nog steeds Adobe Flash Player gebruikt? Als je het niet weet, kun je met de rechtermuisknop ergens in de video klikken en er wordt iets over de flits gezegd. Als het nog steeds gebruikmaakt van flash, raad ik u aan uw flash-speler te downloaden naar versie 10.3 en firefox te gebruiken, omdat chrome zelf u niet toestaat om oudere versies van flash-speler uit te voeren. Het hebben van een oudere flash-versie vormt echter een beveiligingsrisico. Ik had geen probleem, maar het kan iemand anders zijn. Oudere versies van flash zijn trouwens hier te vinden http://www.oldversion.com/windows/macromedia-flash-player/ ​Ik kan niet zeggen hoe goed Hulu oudere Flash-versies ondersteunt, maar ik zou het moeten proberen. flash player 10.3 was de laatste versie die naar mijn mening niet absorbeerde
jamiedouglass

jamiedouglass

TS Rookie
Ik heb een Bravia Sony TV, 7 jaar oud, Tivo, Apple TV en het loopt vast bij het streamen van Netflix. comcast als provider. moet ik een booster kopen? of iets op mijn computer dat opnieuw moet worden opgestart? Het doet me zinken. bedankt voor de gedachte

Laatste berichten

• Darth Shiv
    De EU zet zich in voor een gemeenschappelijke beloningsnorm na een beslissende stemming
  • cliffordcooley
    Iowa laat de aanklacht vallen tegen beveiligingsprofessionals die zijn gearresteerd voor penetratietest in de rechtbank
  • Danny101
    Nieuwe Californische wet dreigt freelancers van de overheid te ontslaan
  • Danny101
    Microsoft schenkt maximaal $ 20.000 voor het vinden van kwetsbaarheden op Xbox Live
  • Danny101
    SpaceX voltooit vierde succesvolle lancering van satellietgebaseerde internetdienst 'Starlink'
  • E
    Suggesties voorstellen - welke onderdelen voor mijn budget?
  • Ooit sinds
    Intel Core i9-10900K weergegeven met 5,1 GHz boostklok in 3DMark-database
  • R
    ESA-onderzoekers bouwden een plant die zuurstof uit de maan kon halen