• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • Processors en moederborden
  • De berichten van vandaag

Is Intel of AMD van belang bij het installeren van RAM?

• Draadstarter Er zijn er 23
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
J

Er zijn er 23

TS Rookie
Mijn computer begint te frituren, zoals ik net onder dit bericht zag. Mijn kamergenoot heeft een Intel-computer en ik vroeg me af of ik het RAM uit mijn AMD-systeem kon halen en aanzetten. Of als dit conflict met hardware zou veroorzaken.
köz

köz

TECH NIEUWS Kanselier
Nee, niets zoals Intel RAM en AMD RAM. Het hangt ervan af of de twee computers hetzelfde type geheugen gebruiken. Een oudere computer gebruikt DDR1, terwijl een oudere computer SDRAM gebruikt, terwijl een nieuwe computer DDR2 gebruikt. Een goede ram-dimm is waarschijnlijk uitwisselbaar tussen een nieuwe Intel-computer en een nieuwe AMD-computer. Het moederbord van een computer moet kunnen overeenkomen met het ramtype, de snelheid en de spanningsspecificaties om op dat moederbord te kunnen werken.
EXCellR8

EXCellR8

Conservatief
Gebruik gewoon het type RAM dat u gebruikt ...
MetalX

MetalX

TECH NIEUWS Kanselier
RAM werkt hetzelfde, ongeacht het type CPU dat u heeft. Het werkt zolang het moederbord de juiste slots heeft voor uw RAM.
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• Malakai2k
    Xbox Series X en PS5 kunnen vertraging oplopen vanwege het uitbreken van het coronavirus
  • cliffordcooley
    AMD Threadripper 3990X recensie: Absolute Madness!
  • drjekelmrhyde
    De marteltest van CNET tegen Motorola Razr is gebrekkig
  • Adi6293
    Metro Exodus keert terug naar Steam na een lange exclusiviteit van de Epic Games Store
  • kapitein chagrijnig
    Met Netflix kun je de vervelende automatische previews uitschakelen
  • I
    Nvidia annuleert MWC 2020-plannen ondanks sponsoring van het evenement
  • neeyik
    QR-codes
  • Danny101
    India kampt met geluidsoverlast met rode verkeerslichten als chauffeurs door blijven rijden ...