• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • Processors en moederborden
  • De berichten van vandaag

Kan ik mijn Xbox-videokaart krijgen en deze op mijn computer plaatsen?

• Draadstarter Kalibur K
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
K

Kalibur K

TS Rookie
Hallo.

Ik ben geen beginner van vieren, dus vertel me als dit het verkeerde deel is dat je kunt kopiëren en plakken totdat het waar is.

OK. Zoals de titel al zegt, wanneer ik wil krijgen wat in hemelsnaam mijn xbox (GPU) is en het op mijn pc wil zetten. (Ja, mijn grafische kaart is waardeloos

Is dit mogelijk? Is het moeilijk? Is onderdompeling vereist? Krijg ik SODA?

Merk op dat ik het hier over ORIGINELE Xbox heb. Geen 360.

Als ik dit kan, zullen sommige mensen me dan vertellen hoe?

Thnx!

Kalibur K

Opmerking; Kan ik hetzelfde doen met een harde schijf? Ik ken het vreemde formaat, maar kunt u het formatteren als fat32 of ntfs?

P.S.S. Kan iemand naar Walmart rennen en me een dieet-kersen-vanille-cola kopen?
K

Kimsland

Oude TechSpotter
welkom meneer

De videokaart is afhankelijk van de mogelijkheden van uw computer (d.w.z. het kan duren)
Ik zie geen probleem met je harde schijf (na herpartitionering)

Ik weet niet zeker of iemand dit heeft gedaan!
Matthew

Matthew

TS Evangelist
Alleen hier eindigt hun giswerk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze een standaard bussysteem (zoals PCI-E) zullen gebruiken met een 360 verwijderbare uitbreidingskaart.

Alles wat het gebruikt, is waarschijnlijk (ik zal er geld op zetten) geïntegreerd en aangepast voor de beste compatibiliteit met de rest van de 360-hardware. Dus, niet Compatibel met elk mainstream pc-moederbord. Doe geen moeite om te proberen ;) moeite doen.

*Bewerk*