• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • Processors en moederborden
  • De berichten van vandaag

Kan ik mijn Xbox-videokaart krijgen en deze op mijn computer plaatsen?

• Draadstarter Kalibur K
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
K

Kalibur K

TS Rookie
Hallo.

Ik ben geen beginner van vieren, dus vertel me als dit het verkeerde deel is dat je kunt kopiëren en plakken totdat het waar is.

OK. Zoals de titel al zegt, wanneer ik wil krijgen wat in hemelsnaam mijn xbox (GPU) is en het op mijn pc wil zetten. (Ja, mijn grafische kaart is waardeloos

Is dit mogelijk? Is het moeilijk? Is onderdompeling vereist? Krijg ik SODA?

Merk op dat ik het hier over ORIGINELE Xbox heb. Geen 360.

Als ik dit kan, zullen sommige mensen me dan vertellen hoe?

Thnx!

Kalibur K

Opmerking; Kan ik hetzelfde doen met een harde schijf? Ik ken het vreemde formaat, maar kunt u het formatteren als fat32 of ntfs?

P.S.S. Kan iemand naar Walmart rennen en me een dieet-kersen-vanille-cola kopen?
K

Kimsland

Oude TechSpotter
welkom meneer

De videokaart is afhankelijk van de mogelijkheden van uw computer (d.w.z. het kan duren)
Ik zie geen probleem met je harde schijf (na herpartitionering)

Ik weet niet zeker of iemand dit heeft gedaan!
Matthew

Matthew

TS Evangelist
Alleen hier eindigt hun giswerk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze een standaard bussysteem (zoals PCI-E) zullen gebruiken met een 360 verwijderbare uitbreidingskaart.

Alles wat het gebruikt, is waarschijnlijk (ik zal er geld op zetten) geïntegreerd en aangepast voor de beste compatibiliteit met de rest van de 360-hardware. Dus, niet Compatibel met elk mainstream pc-moederbord. Doe geen moeite om te proberen ;) moeite doen.

*Bewerk*

Haha, als een dwaas kon ik de zin "LET OP, ik heb het hier over de ORIGINELE Xbox. Het is geen 360", maar ik neem aan dat alles wat ik zeg nog steeds van toepassing is op de originele Xbox.
K

Kalibur K

TS Rookie
Bedankt jongens. Toch heb ik deze grafische kaart echt nodig. Ik heb gehoord dat sommige modellen "nVida" zijn of wat dan ook spalleing is en goed. Hoe dan ook, het grafische niveau dat elk xbox-model kan produceren, is veel beter dan dat van mijn pc. Ik kan niet eens een goede videochat hebben. Het blijft achter als Hel *.
Hier zijn mijn kenmerken. (zal waarschijnlijk niet werken. oude sh * t.)

OPMERKING: het is ALLERST van het kopiëren en ik weet niet waar het over gaat, vertel het me maar.

Besturingssysteem: XP Home Edition SP2 (met Vista Inspirant Bicropack)
Processor: AMD Sempron 3000+ (DOSN IN SSE2 OF SSE3 ") :(
Moederbord: Asus A7V8X-LA (Kelut) (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, audio, video, lan ...
Moederbord Chipset: VIA VT8378A UniChrome KM400A
Systeemgeheugen: 704 MB (Taskmanager zegt 1724 MB)
HOUTSOORT: Award (06/06/05)
Video-aanpassing: VIA / SG3 UniChrome IGP (64 MB)
3d Accelerator: VIA / S3 UniChrome
Monitor: Compaq 7550 [17 "CRT] (MYAJK0B053)
Auido-adapter: VIA AC'97 geavanceerde audiocontroller

Ik denk dat alles passend is. Kom terug naar mij alsjeblieft.

Oh, en wie dan ook, je gaf me zwarte kersen vanila coke, geen dieet kersen vanila cola.
K

Kalibur K

TS Rookie
Nog een ding. Ik wil het hebben over hoe je deze dingen kunt doen met xbox en dan mijn pc loskoppelen, erin plaatsen, hervormen en stuurprogramma's voor al die dingen krijgen?
(Sorry, ik ben geweldig met de software, maar ik BEREID HARDWARE VOOR!)
Computer ~ freak ~

Computer ~ freak ~

TS Rookie
vergeet gewoon dat de xbox-hardware niet compatibel is met pc-hardware het meeste wat je kunt doen is de harde schijf gebruiken, maar denk dat de orgianl harde schijven zijn als een paar optredens of 1 gig of zoiets, dus ja, koop gewoon een compatibele grafische kaart ga hierheen het is compatibel met uw kaart, wat u een goede prestatie zal geven:http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814102718
Matthew

Matthew

TS Evangelist
:Verward: Heb je mijn Kalibur K-post volledig overgeslagen?
M

mattb2e

TS Rookie
De harde schijf is maar 8 optredens, niet echt de moeite waard, en de videokaart erin, een tijdloos toeval dat Microsoft hem op een pci-bus heeft gezet is in ieder geval maar 64mb, afgaand op je statistieken heb je al een videokaart. hetzelfde aantal coaches. Afgezien van dit te doen als een project om de tijd te doden, vind ik eerlijk gezegd dat je een videokaart moet kopen, de 128mb-kaart is nu behoorlijk goedkoop
K

Kalibur K

TS Rookie
Computerfreak: Bedankt, maar ik ben mijn moeder iets verschuldigd.

Kimsland: Dit is een Diet Chery cola, geen deit cherry vanila cola.

Zenosincks: fout! Ik heb dit niet gezien! Het spijt me het spijt me.

Mattb2e: Bedankt voor de tip. De enige reden waarom ik dit niet wilde, was voor dual-boot.

BTW. dit onderwerp komt aan bod, maar omvat ook de grafische kaart. Ik probeer de jedi-academie te installeren. het menu is prima, maar klik eenmaal Ik verplaats de muis nadat ik de echte muis heb verplaatst. en als ik na ongeveer 3 minuten bij MAX begin met spelen, bevriest het eitehr zonder audiolus of wordt het scherm helemaal wit en start het opnieuw. Nog ideeën? Ik kan de laatste keer spelen.

* EDIT * Nog niet zo lang geleden deed ik een schone installatie van XP-huis.

* Another Edit * Kun je de Halo pc-versie spelen met deze kaart? halo 2?

* Nog een afspraak * Kismland, je hebt echt geprobeerd naar Walmart te gaan en er een voor me te kopen, toch?
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Dat kan niet, het staat niet op een PCI- of AGP- of PCIe-kaart met verwijderbare video. Zelfs als je kunt, zijn de nadelen niet hetzelfde. Hoe dan ook, je kunt tenslotte geen nee doen.

Ja, harde schijf. Maar ik denk dat als zijn voorraad maar 20 optredens is, dat niet veel is.
mopar man

mopar man

TECH NIEUWS Ambassadeur
Hehe, dit was een vreemde vraag. Ik wist dat er geen formaat was dat een pc kon gebruiken (we hebben het al gecontroleerd), maar ik kon het niet op tijd krijgen om het hier uit te leggen.

Echte SNGX is niet te veel, aangezien ik 20gig gebruik op mijn nieuwe computer. Er staan ​​maar een paar games op de drive, Steam erop en nog maar 5 gig over.

Bewerken: Ja, ik wist dat het niet veel was om mee te beginnen, maar het was mijn enige harde schijf .....

Ik bedoel, maak je geen zorgen over de harde schijf.
K

Kalibur K

TS Rookie
93% van de internetpopulatie gebruikt myspace. Als je deel uitmaakt van de 7% die de stomme fades niet volgt, kopieer en plak dit dan in je handtekening. LOL ...

Geen enkele instantie heeft de post van de Jedi Academy gezien of heeft er heel weinig over gezegd?
OK. Mijn grafische kaart zou het eerder kunnen gebruiken. Ik heb het venster schoon geladen, de cursor blijft staan ​​als ik het menu laad. misschien kun je 3 minuten online spelen, dan bevriezen met een korte audiolus of het scherm wordt wit. Toen begon ik opnieuw. Nog ideeën?

Oh, en niemand, ze hebben nog nooit een light cherry Vannila cola gemaakt.
B

BMDcomputers

TS Rookie
Hier

Uw ASUS-moederbord heeft een AGP-sleuf. AGP is niet zo goed als de nieuwe pci-e x16, maar nog steeds goed. Je kunt een betere grafische kaart vinden dan de gpu van xbox voor vrij goedkoop.

probeer dit. ALLEEN VOOR 50 DOZEN.
newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814102073

of u kunt contact met mij opnemen op yahoo.com op simmonsmatt63.

Mijn bedrijf BMD computers (bmdboneyard.com) zal een speciale spelcomputer voor je bouwen. Ze beginnen bij slechts $ 300. Ik weet wat je denkt "WTF $ 300, waarschijnlijk P3 erin"

Dit zijn de kenmerken van ons voorraadmodel (Core Fire PC)
------------------------------------------------------------------------------------------------
CPU: Intel Pentium D (dual core) @ 3,0 GHz

Harde schijf: 250 GB sata (minimaal)

videokaart: 128mb ddr2 Nvidia quadro fx PCI-E (minimum ... voorheen hebben we 9800gtx gpus erin gezet!)

systeemgeheugen (RAM): 2 gb ddr2 (minimum)

Besturingssysteemopties: windows xp SP3 pro (bij voorkeur), Linux Ubuntu
----------------------------------------------------------------------------------------------------

We hebben onze krachtigste computer gebouwd en verkocht voor $ 1000. Hier zijn de kenmerken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

CPU: Intel Core 2 quad (quad core) @ 3,0 GHz

Standaard: 512GB Samsung Solid State Drive sata

Videokaart: Palit Nvidia Geforce gtx 275 (896 mb gddr3) palit.biz/main/vgapro.php?id=1156

Systeemgeheugen: 4 gb ddr3

Besturingssysteem: XP pro
B

BMDcomputers

TS Rookie
AH MINDER MEER VERGETEN

ALSJEBLIEFT

bigthings.ca/manitoba/pictures/coke1.jpg
teklord

teklord

TS Guru
Koop de HD 3850 AGP zoals ik en u zult er erg van onder de indruk zijn. Je CPU zal dit verstoppen, dus misschien is je HD 3650 sneller. Wat betreft de Xbox GPU, deze maakt deel uit van de Xbox Mobo, dus er is geen manier om dit te doen als je niet helemaal opnieuw een GPU kunt bouwen met alle benodigde apparatuur. Zelfs als je kunt, ziet deze GPU eruit als een GPU uit de GeForce 4-serie, die tegenwoordig niet erg waardevol is. Hij kan niet eens Jedi Academy met hem studeren (favoriete game is tussen haakjes).
Rage_3K_Moiz

Rage_3K_Moiz

Sith Lord
Dit onderwerp is meer dan een jaar oud, ik denk dat het je nu niet kan schelen. Je hebt waarschijnlijk een Wii of 360. ;)
T77

T77

TS Enthusiast
Zal niet compatibel zijn, koop een gpu (nvidia of ati)
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• Inktvis verrassing
    Motorola's nieuwe Razr-scharnier 'brak' na 27.000 keer in duurtest
  • mongeese
    Nvidia annuleert MWC 2020-plannen ondanks sponsoring van het evenement
  • Morris Klein
    Xbox Series X en PS5 kunnen vertraging oplopen vanwege het uitbreken van het coronavirus
  • Puiu
    Metro Exodus keert terug naar Steam na een lange exclusiviteit van de Epic Games Store
  • learninmypc
    India kampt met geluidsoverlast met rode verkeerslichten als chauffeurs door blijven rijden ...
  • psycros
    De klassieke desktopinterface van YouTube komt volgende maand goed
  • C
    TCP-optimalisatie
  • Sikloid Torus
    Schermprobleem