• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt maar een minuut.
  • Forum
  • Software
  • Verwijderen van virussen en malware
  • De berichten van vandaag

opgelost Probleem met vervormde weergave

• Draadstarter nbk7pos
  • Begin datum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
N

nbk7pos

TS Rookie
Ik heb een bericht gelezen om de 8 stappen te volgen, samengevat in 7 en heb de volgende documenten bijgevoegd.

Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld, aangezien ik niet in staat ben om van dit probleem af te komen ...

Bijlagen

• mbam-log-2010-06-14 (00-09-27) .txt
    895 bays Bekeken: 6
  • DDS.txt
    10,4 KB Bekeken: 8
  • gmer.log
    379 bayt Bekeken: 3
  • hijackthis.log
    8 KB Bekeken: 6
  • Attach.txt
    4,2 KB Bekeken: 3
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
Ik zal de logboeken controleren. Maar vertel me alsjeblieft wat je probeert te doen als het bericht 'slecht imago' verschijnt.

Hoe meer informatie u ons geeft (in zo min mogelijk woorden), hoe beter het is om u te helpen.
N

nbk7pos

TS Rookie
Elke keer dat ik een nieuwe app open (internet, configuratiescherm, wat dan ook), krijg ik een pop-up met een slechte afbeeldingsfout. Toen het voor het eerst verscheen, zag ik het alleen met Internet Explorer, maar nu als ik de computer aanzet, krijg ik ongeveer 5-6 foutmeldingen voordat Windows start. Ik heb geprobeerd AVG te installeren, maar het zal niet goed worden geïnstalleerd en de installatie mislukt met meer foutmeldingen.
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
Veilige modus starten
  • Start uw computer opnieuw op en druk op de F8-toets op uw toetsenbord.
  • Wanneer het menu Geavanceerde opties van Windows wordt weergegeven, selecteert u Veilige modus en drukt u op ENTER.

Volg de instructies en screenshots hier: http://www.netsquirrel.com/msconfig/msconfig_vista.html
Nadat u het hulpprogramma msconfig hebt geopend, Keuzevak Beginner vervolgens het tabblad Opstarten
Schakel elk van de volgende en gerelateerde acties uit> zie opmerkingen:
AVG
ParetoLogic PC Health Advisor
Uniblue RegistryBooster
Hijackthis 1.99.1
Java

Toepassen> OK> Opnieuw opstarten in normale modus> Nag-bericht uitschakelen na controle "Laat dit bericht niet meer zien." Blijven Keuzevak Beginner.

Enkele opmerkingen:
1. antivirus: waar Microsoft Windows OneCare Live Anti-Spyware en AntiVirus U moet enkele stappen uitvoeren om AVG te laten werken. Beslis of je # 1 of # 2 wilt voor AV en verwijder de andere.
3. Registeropruimers:
Alstublieft Uniblue RegistryBooster​We raden geen registeropschoonprogramma's aan en hoewel het u helpt, is het belangrijk om geen registerwijzigingen uit te voeren en / of te wijzigen.

over ParetoLogic PC Health Advisor​Hype:
In de hoofdscan van PC Health Advisor worden veel register-, privacy- en malware (spyware, adware, pop-upgeneratoren, Trojaanse paarden, keyloggers en andere) gevonden en gerepareerd. Windows-registerfouten en malware zijn veelvoorkomende oorzaken van tal van pc-prestatieproblemen.
Ik garandeer dat het gebruik hiervan systeemproblemen zal veroorzaken. Ik hoop dat u de proefversie nog steeds gebruikt, want ik raad u aan deze nu te verwijderen.

4. Hijackthis 1.99.1 Verouderd. Verwijder het alstublieft. Ik zal je later vragen om de huidige versie te downloaden.
5. var Java (TM) 6-update 7​De huidige versie is v6u20. Werk Java bij. De oude versie is een beveiligingsprobleem. Kijk op deze site.Java-updates ​Verwijder eerdere versies in Programma's toevoegen / verwijderen.
===================================
Kijk of dit enig verschil maakt voor wat u met het systeem kunt doen.

Als niet. Voer dit uit en kijk of er een fout is die overeenkomt met de keren dat u dit bericht ontving:

Download alsjeblieft VEW en sla het op uw bureaublad op:

Programma instellen

Dubbelklik VEW.exe rennen.

• Selecteer het logboek dat u wilt opvragen,
  • Toepassing
  • systeem

Onder Selecteer type om weer te geven,:
  • Kritiek (alleen Vista)
  • Fout

Klik op het keuzerondje voor het aantal evenementen
  • tip 20 1 tot 20 in een doos
  • De volgende Rennen knop.
  • Kladblok wordt geopend met uitgangslogboek.

Upload dagboek
  • In Kladblok, Bewerken> Alles selecteren
  • Vervolgens Bewerken> kopiëren
  • druk op Ctrl + V op je toetsenbord om het dagboek in je volgende antwoord te plakken.
(Met dank aan Rev-Oil)
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
Nog een gedachte:
ATI Catalyst Control Center ™:
Wat zijn de systeemvereisten voor ATI Catalyst ™ Control Center?

De eerste release van ATI Catalyst ™ Control Center vereist een DirectX 9-klasse grafische versneller - dit omvat Radeon 9500 en hoger plus nieuwe Radeon X Series-producten. We raden ook aan om een ​​mid-to-high-end Intel- of AMD-CPU met 512 MB RAM te gebruiken.
Uw processor: Intel (R) Core (TM) 2 Duo CPU P8400 @ 2,26 GHz

Er zijn ook veel problemen gemeld door Catalyst-gebruikers. atikmdag.sys​In uw logboeken wordt vermeld dat deze driver mogelijk een probleem is.

Hardware is niet mijn spullen, dus doe mee als het mijn onwetendheid laat zien!
N

nbk7pos

TS Rookie
Ik verwijderde:
ParetoLogic PC Health Advisor
Uniblue RegistryBooster
Hijackthis 1.99.
ATI Catalyst ™ -controlecentrum
AVG

Alle opstartprocessen in "msconfig" uitgeschakeld

Ik heb Java bijgewerkt volgens uw verzoek hierboven

Ik heb VEW gedownload, maar als ik op de knop "Uitvoeren" druk, krijg ik de volgende foutmelding:
Runtime-fout '75':
Fout bij toegang tot pad / bestand

Hoe VEW te repareren?
N

nbk7pos

TS Rookie
Ik registreerde me op het bureaublad en probeerde het uit te voeren, maar kreeg de bovenstaande foutmelding. Heb je enig idee waarom ik dit heb gekocht?
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
Krijg je nog steeds een slechte afbeeldingsfout?
N

nbk7pos

TS Rookie
Ik krijg een slechte weergavefout wanneer ik probeer de VEW-applicatie vanaf het bureaublad uit te voeren en vervolgens selecteer ik de criteria die u hebt opgegeven. Zodra ik in VEW op "run" klik, krijg ik een run-time error 75.
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
2 vragen:

Is uw besturingssysteem 64-bits? (GMER werkt niet op 64-bits, VEW werkt mogelijk ook niet)
Is uw kopie van het besturingssysteem legitiem?
N

nbk7pos

TS Rookie
Ik controleerde mijn concurrent systeem en onder het systeembedieningspaneel stond 32 bit.

Het heeft ook een originele Windows-kopie.
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
We dwalen hier af. Het oorspronkelijke probleem was het 'slechte imago'. Blijf je de dingen doen die je eerder deed voordat je VEW startte?
N

nbk7pos

TS Rookie
Sorry voor het late antwoord. Ik moest de stad uit en nu heb ik de kans om te antwoorden.

Ik krijg nog steeds een slechte weergavefout elke keer dat ik een applicatie open.

Als ik bijvoorbeeld Internet Explorer probeer te openen, krijg ik het volgende:

"Iexplore.exe - Slechte afbeelding

C: \ Progra ~ 1 \ google \ GOOGLE ~ 3 \ GOEC62 ~ 1.DLL is niet ontworpen om op Windows te draaien of bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met de originele installatiemedia of neem contact op met uw systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.​

Ik heb geprobeerd Google opnieuw te installeren, maar er is niets veranderd.
Bobbye

Bobbye

Randassistent
Bedankt voor het voorbeeld. Het lijkt erop dat Google ooit een BHO heeft toegevoegd. Dit heeft problemen veroorzaakt, dus ik laat je de vermeldingen verwijderen en kijken of het helpt: ik kan niet geloven dat ik zo ver ben gekomen en Combofix nog niet heb uitgevoerd! Er is een script geschreven om alles uit te voeren:

Download ComboFix Hier en sla het op uw bureaublad op.

• [een]. Geef Combofix niet een andere naam, tenzij u hierom wordt gevraagd.
    [2].Schakel alle antivirus- en antimalwareprogramma's uit / uit, zodat ze de werking van ComboFix niet hinderen.
    [3] Sluit geopende scanners.
    [4]. Dubbelklik ComboFix.exe Volg de instructies om &.
  • NIETCombofix verbreekt de verbinding tussen uw machine en internet zodra deze opstart. De verbinding wordt automatisch hersteld voordat de CF-run wordt voltooid. Start uw computer opnieuw op als het niet start om uw verbinding te herstellen.
    [5]. Als Combofix u vraagt ​​om te installeren Herstelconsole, Alstublieft te laten o.
    [6]. Als Combofix het je vraagt bijwerken programma, altijd te laten.
  • Probeer uw machine niet opnieuw met internet te verbinden voordat Combofix volledig is voltooid.
    [7]. Na de scan wordt een rapport gegenereerd. Alstublieft C: \ ComboFix.txt in het volgende antwoord.
Opmerking: klik niet met de muis op het venster van Combofix terwijl het wordt uitgevoerd. Hierdoor kan het stoppen.
Opmerking: zorg ervoor dat u uw beveiligingsprogramma's opnieuw inschakelt wanneer u Combofix voltooit..
=====================================
Nadat u Combofix heeft uitgevoerd, start u de machine opnieuw op en gaat u verder:

Aangepast CFScript

• [een]. Sluit alle geopende browsers.
    [2e]. Schakel alle antivirus- en antimalwareprogramma's uit / uit, zodat ze de werking van ComboFix niet hinderen.
    [3]. Open het notitieblok en kopieer / plak de tekst in de volgende code:
Code:
Het dossier::
Map::

Vermelding::
[HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Classes \ CLSID \ (AA58ED58-01DD-4D91-8333-CF10577473F7) \ type bibliotheek]

DDS ::
BHO: Google Toolbar Helper: (aa58ed58-01dd-4d91-8333-cf10577473f7) - c: \ program files \ google \ google toolbar \ GoogleToolbar_32.dll

Bestuurder ::
Sla het op als CFScript.txt op dezelfde locatie als ComboFix.exe

Sleep CFScript naar het bestand ComboFix.exe, kijkend naar de afbeelding hierboven

Als het voltooid is, maakt het een logboek voor u aan op C: \ ComboFix.txt. Voeg het alstublieft toe aan uw volgende antwoord.
====================
Download dan HijackThis Installer HIER en sla het op het bureaublad op:
  1. Dubbelklik erop HJTInstall.exe om het programma uit te voeren.
  2. Standaard C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis.
  3. Accepteer de licentieovereenkomst door op de knop "I Agree" te klikken.
  4. Klik "Scant en slaat het systeemlogbestand op" knop. Het scant en vraagt ​​u om het logboek op te slaan.
  5. Klik "Registratiebestand" Sla het logbestand op en open het in het journaalkladblok.
  6. Klik "Bewerken> Alles selecteren" dan klikken "Bewerken> Kopiëren" om de volledige inhoud van het dagboek te kopiëren.
  7. Ga terug naar deze thread en plak het dagboek (Ctrl + V) in je volgende antwoord.

NIET: HijackThis lost nog niets op! Het meeste van wat ze vinden, is onschadelijk of zelfs noodzakelijk.

De Corrupted Image-fout hoort achter het script te staan, maar als er nog items zijn, zie ik ze in het HJT-logboek en wacht ik tot je erop wacht totdat ik je instructies geef voordat ik iets met dit logboek doe.
N

nbk7pos

TS Rookie
Ik heb Combofix uitgevoerd en het probleem is opgelost. Ik weet niet zeker wat u doet, maar u hoeft de resultaten niet te zien. Hartelijk dank voor uw hulp bij het oplossen van het probleem.

Bedankt voor al je tijd en hulp!
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
Graag gedaan. Ik wil eindigen met het Combofix-logboek dat is gemaakt na het script en het HijackThis-logboek. Soms kan een specifiek probleem worden opgelost, maar dit is geen indicatie dat er geen andere malware in dit systeem zit.

Ik zal je in staat stellen om de schoonmaakhulpmiddelen en de logboeken die ze hebben gemaakt te verwijderen. Ik kan de thread echter sluiten als u deze niet wilt afmaken.
N

nbk7pos

TS Rookie
Laat het me weten als iets er slecht uitziet.

Bedankt

Combofix bijlagen:

Bekijk extra combofix results.txt-bestand
Bekijk extra combofix met script.txt

HIJACHTHIS DAGBOEK:
Logbestand van Trend Micro Hijack This v2.0.4
De scan is opgeslagen op 07.09.2010 om 12:28:14
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18882)
Opstartmodus: normaal

Lopende processen:
C: \ Windows \ system32 \ taskeng.exe
C: \ Program Files \ Common Files \ Java \ Java Update \ jusched.exe
C: \ Program Files \ Dell Support Center \ bin \ sprtcmd.exe
C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ avgtray.exe
C: \ Windows \ ehome \ ehtray.exe
C: \ Windows \ ehome \ ehmsas.exe
C: \ Program Files \ Windows Media Player \ wmpnscfg.exe
C: \ Windows \ system32 \ wuauclt.exe
C: \ Windows \ system32 \ notepad.exe
C: \ Windows \ explorer.exe
C: \ Windows \ system32 \ wbem \ Unsecapp.exe
C: \ Windows \ system32 \ wermgr.exe
C: \ Windows \ system32 \ Dwm.exe
C: \ Program Files \ Internet Explorer \ iexplore.exe
C: \ Windows \ system32 \ SearchFilterHost.exe
C: \ Program Files \ Trend Micro \ HiJackThis \ HiJackThis.exe

R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, zoekpagina = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Startpagina = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Toolbar, LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ Toolbar \ IEToolbar.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - (18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3) - c: \ Program Files \ Common Files \ Adobe \ Acrobat \ ActiveX \ AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ avgssie.dll
O2 - BHO: Zoekassistent - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C: \ Program Files \ Microsoft \ Search Enhancement Package \ Search Assistant \ SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Assistant - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C: \ Program Files \ Common Files \ Microsoft Shared \ Windows Live \ WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ Toolbar \ IEToolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C: \ Program Files \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ 5.4.4525.1752 \ swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compress sdch - (C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E) - C: \ Program Files \ Google \ Google Toolbar \ Component \ fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Browser Address Error Redirector - {CA6319C0-31B7-401E-A518-A07C3DB8F777} - C: \ Program Files \ Dell \ BAE \ BAE.dll (bestand ontbreekt)
O2 - BHO: Java (tm) Plugin 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C: \ Program Files \ Java \ jre6 \ bin \ jp2ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C: \ Program Files \ Windows Live \ Toolbar \ wltcore.dll
O3 - Werkbalk: & Windows Live-werkbalk - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C: \ Program Files \ Windows Live \ Toolbar \ wltcore.dll
O3 - Werkbalk: AVG Security Toolbar - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ Toolbar \ IEToolbar.dll
O4 - HKLM \ .. \ Uitvoeren: [SunJavaUpdateSched] "C: \ Program Files \ Common Files \ Java \ Java Update \ jusched.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [dellsupportcenter] "C: \ Program Files \ Dell Support Center \ bin \ sprtcmd.exe" / P dellsupportcenter
O4 - HKLM \ .. \ Uitvoeren: [AVG9_TRAY] C: \ PROGRA ~ 1 \ AVG \ AVG9 \ avgtray.exe
O4 - HKCU \ .. \ Uitvoeren: [swg] "C: \ Program Files \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Uitvoeren: [ehTray.exe] C: \ Windows \ ehome \ ehTray.exe
O4 - .DEFAULT Opstarten gebruiker: Dell Dock First Run. Lnk = C: \ Program Files \ Dell \ DellDock \ DellDock.exe (Gebruiker 'Standaardgebruiker')
O16 - DPF: {32C3FEAE-0877-4767-8C20-62A5829A0945} (FBootloaderAX) - http://static.ak.facebook.com/fbplugin/win32/axfbootloader.cab
O16 - DPF: {9600F64D-755F-11D4-A47F-0001023E6D5A} (Shutterfly Image Upload Plugin) - http://web1.shutterfly.com/downloads/Uploader.cab
O18 - Protocol: avgsecuritytoolbar - {F2DDE6B2-9684-4A55-86D4-E255E237B77C} - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ Toolbar \ IEToolbar.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: C: \ Windows \ System32 \ avgrsstx.dll
O20 - Winlogon-bestand: GoToAssist - C: \ Program Files \ Citrix \ GoToAssist \ 514 \ G2AWinLogon.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categorieën cache-daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C: \ Windows \ system32 \ browseui.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Andrea Electronics Corporation - C: \ Windows \ System32 \ DriverStore \ FileRepository \ stwrt.inf_f091b975 \ aestsrv.exe
O23 - Service: Ati External Incident Utility - ATI Technologies Inc. - C: \ Windows \ system32 \ Ati2evxx.exe
O23 - Service: AuthenTec Fingerprint Service (ATService) - AuthenTec, Inc. - C: \ Program Files \ Fingerprint Sensor \ AtService.exe
O23 - Service: AVG Security Toolbar-service - Onbekende eigenaar - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ Toolbar \ ToolbarBroker.exe
O23 - Service: AVG gratis e-mailscanner (avg9emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free WatchDog (avg9wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C: \ Program Files \ AVG \ AVG9 \ avgwdsvc.exe
O23 - Service: Dock-aanmeldingsservice (DockLoginService) - Stardock Corporation - C: \ Program Files \ Dell \ DellDock \ DockLogin.exe
O23 - Service: @C: \ Program Files \ DigitalPersona \ Bin \ DpHostW.exe, -128 (DpHost) - DigitalPersona, Inc. - C: \ Program Files \ DigitalPersona \ Bin \ DpHostW.exe
O23 - Service: FlipShare-service - Onbekende eigenaar - C: \ Program Files \ Flip Video \ FlipShare \ FlipShareService.exe
O23 - Hizmet: GoToAssist - Citrix Online, Citrix Systems, Inc. in bir bölümü - C: \ Program Files \ Citrix \ GoToAssist \ 514 \ g2aservice.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1ca55e42ae09450) (gupdate1ca55e42ae09450) - Google Inc. - C: \ Program Files \ Google \ Update \ GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C: \ Program Files \ Google \ Common \ Google Updater \ GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: verbeterde netwerkservice (hnmsvc) - Dell Inc. - c: \ ProgramData \ SingleClick Systems \ Geavanceerde netwerkservice \ hnm_svc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C: \ Program Files \ Common Files \ InstallShield \ Driver \ 11 \ Intel 32 \ IDriverT.exe
O23 - Service: SupportSoft Sprocket-service (DellSupportCenter) (sprtsvc_DellSupportCenter) - SupportSoft, Inc. - C: \ Program Files \ Dell Support Center \ bin \ sprtsvc.exe
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C: \ Program Files \ Common Files \ SureThing Shared \ stllssvr.exe
O23 - Service: Dell Wireless WLAN Tray Service (wltrysvc) - Onbekende eigenaar - C: \ Windows \ System32 \ WLTRYSVC.EXE

--
Einde van bestand - 6945 bytes
Bobbye

Bobbye

Fringe-assistent
Ziet er leuk uit! Als de problemen zijn opgelost, Verwijder alle tools die we gebruiken en de bestanden en mappen die ze hebben gemaakt
  • Verwijder ComboFix en alle back-ups van verwijderde bestanden
  • Klik op START> en vervolgens UITVOEREN
  • Schrijf nu Combofix / Verwijderen Klik en klik op OK. Let op de ruimte tussen X en U, die zou er moeten zijn.
  • Downloaden OTCleanIt van OldTimer en sla het op uw bureaublad op.
  • Dubbelklik OTCleanIt.exe.
  • Klik Doorzichtig! knop.
  • Als u tijdens het opschonen wordt gevraagd om opnieuw op te starten, Ja.
  • De tool zal zichzelf verwijderen als het klaar is.

Opmerking: als u een waarschuwing krijgt van uw firewall of ander beveiligingsprogramma dat probeert verbinding te maken met internet via OTC, sta dit dan toe.
  • U moet nu een nieuw herstelpunt instellen en de oude herstelpunten verwijderen om infectie van eerdere herstelpunten te voorkomen.
  • Ga naar adres begin > Alle programma's > Accessoires > Systeem gereedschap
  • Klik "Systeemherstel"
  • Selecteer 'Maak een herstelpunt"dan op het eerste scherm"De volgende"
  • Geef het herstelpunt een naam> "Creëer"
  • Kom terug en > Systeem gereedschap.
    [*] Selecteer Schijf opruiming
    [*] Klik "OK" partitie of station Jij wil.
    [*]Klik "Meer opties"Tab.
    [*] Klik "DoorzichtigIn het gedeelte "Systeemherstel, om alle eerdere herstelpunten te verwijderen, behalve de nieuw gemaakte."

Maak de prullenbak leeg

Laat me weten of ik meer kan helpen.
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• C
  • axiomatisch 13
    Naughty Dog legt de laatste hand aan The Final Episode II
  • Jbblank321
    Beste gamingmonitor voor de Xbox X-serie? Het beste wat je kunt kopen.
  • Kwantumfysica
    Galaxy S20 gebruikt 600 MB per minuut om 8K-video's op te nemen
  • R
    Ntoskrnl 30% CPU-gebruik
  • Julio Franco
    slim
  • ShagnWagn
    Nvidia heeft gedwongen Activision Blizzard-games van GeForce te verwijderen
  • ckm88
    Wordt MWC geannuleerd? De organisatoren ontmoeten elkaar op vrijdag naarmate meer bedrijven vertrekken