• Een vraag stellen
    Zie laatste berichten
    TECH NIEUWS computerliefhebbers en ervaren gebruikers.
    Stel een vraag en bied ondersteuning.
    duurt slechts een minuut.
  • Forum
  • TECH NIEUWS Core
  • PC-gaming
  • De berichten van vandaag

Guitar Hero III (PC) Exclusieve nummers gevonden?

• Draadstarter kir
  • Startdatum
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.
kir

kir

TS Rookie
Wauw, Guitar hero 3 is op pc en ik heb natuurlijk een exemplaar :D :mooi: (Evenals de 360-versie)

Het moddingpotentieel van de pc-gitaarheld is waanzinnig, als je niet weet welke exclusieve soundtrack er beschikbaar is op PS2s GH2, dan is "Guitar Hero" 2 wanneer je een aangepaste soundtrack converteert naar "google / youtube", worden er veel geweldige video's van :)

Dus nu op de pc, waar mensen duidelijk de games kapotmaken en ze dood hebben gewijzigd. Ik wacht gewoon een kwestie van tijd voordat ik een aantal geweldige aangepaste nummers en coole songeditors van derden zie die zijn geconverteerd voor gebruik op de GHIII-pc. Heeft iemand al iets interessants gevonden? Ik kijk nu of er een doorbraak is, maar ik heb niets gezien

De GH3-pc kan nu worden vervangen! Met songlist_editor_v022 moet je het bestand met de naam fsbencrypt.exe vinden en downloaden om het correct te laten werken. Ik had geen probleem om allerlei aangepaste nummers en de inhoud van GH1 / 2/80 uit te voeren

DOWNLOAD FSBENCRYPT.EXE
P

Phazex

TS Rookie
kir

kir

TS Rookie
Phazex zei:
Ik was op zoek naar hetzelfde, nog geen geluk. Het is als een gitaarheld en zal werken met je gitaar (misschien heb je stuurprogramma's van microsoft nodig). Er is een programma genaamd frets to fire. Veel speciale liedjes hiervoor, helaas omdat hij zijn cijfer moet tokkelen, het venster is te kort en selectief verschillend van GH.

bewerken: we werken aan mensen: http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=31989&postdays=0&postorder=asc&start=240&sid=8d9e79e1700d1317f5ffeadfb0f8cc1c
bedankt Phazex Ik hou dit in de gaten! :). Wat betreft Frets on Fire, het was geweldig, maar kan niet worden vergeleken met de echte GH. Om de een of andere reden heb ik ervoor gekozen om een ​​ander programma "Guitar Zero" te gebruiken bij het gebruik van deze GH-klonen, omdat het er bekender uitzag.

Geweldig om andere jongens te zien jagen op mods !! :D
Y

U gebruikt 286

TS Rookie
nee, hij heeft het spel nooit gespeeld
kir

kir

TS Rookie
zei dat je een 286 gebruikte:
nee, hij heeft het spel nooit gespeeld
haha ... prima, bedankt voor het langskomen: zwaai: : Ogen rollen:
O

ollz1

TS Rookie
Ik heb het ergens gevonden!
fenderguy2112

fenderguy2112

TS Rookie
hmm, brandt het?
O

ollz1

TS Rookie
Nee, het is geen rotzooi, ik heb geleerd hoe ik een aangepast nummer op de pc-versie van GHIII kan zetten:p
kir

kir

TS Rookie
yup GH3 PC kan nu worden vervangen! Met songlist_editor_v022 moet je het bestand met de naam fsbencrypt.exe vinden en downloaden om het correct te laten werken. Ik had geen probleem om allerlei aangepaste nummers en de inhoud van GH1 / 2/80 uit te voeren
M

Meskell

TS Rookie
hey kun je me vertellen waar je het fsbencrypt.exe-bestand kunt downloaden?

Ik heb overal gezocht waar ik kan bedenken, maar kan het niet vinden
kir

kir

TS Rookie
Er was een beetje gedoe toen ik het bestand voor het eerst vond en ik dacht nergens aan en nu probeer ik het opnieuw te vinden, ik kan de LOL niet overal zien! Dus ik heb het zelf geïnstalleerd voor iedereen die geïnteresseerd is

http://www.2shared.com/file/2706871/b24cb683/fsbencrypt.html Ik hoop dat dit werkt. Als ik problemen heb, probeer ik een andere google. Ik gebruikte de eerste uploadsite die ik kon vinden
M

Meskell

TS Rookie
heel erg bedankt im gh3 wachtend op al mijn gh2-nummers :D

Ik heb alle gh1 & 2-nummers voor fof gedownload voordat ik gh3 kocht en ze bleken compatibel te zijn met de playlist-editor, dus heel blij lolim
kir

kir

TS Rookie
Meskell zei:
heel erg bedankt im gh3 wachtend op al mijn gh2-nummers :D

Ik heb alle gh1 & 2-nummers voor fof gedownload voordat ik gh3 kocht en ze bleken compatibel te zijn met de playlist-editor, dus heel blij lolim
Mooi. Er is echter GH2 op de xb, maar het is goed om een ​​aantal onderdelen van de GH80 te proberen en alle glorie van de GH1 opnieuw te beleven (maanschors!).

Wat betreft de exclusieve nummers, je zou er een paar op YouTube moeten bekijken om te zien hoe ze zijn. Ik weet niet op welk niveau je het leuk vindt om te spelen, maar daar zijn de nummers moeilijker dan Jordan van GH2 (gekke zwarte weduwe - bel john5) - gek nummer!
A

aleeproject

TS Rookie
Hoi,

Dus ik vond de playlist-editor zoals hierboven beschreven en wanneer hij me vraagt ​​om het op de Song-track te plaatsen, staat er Unhandled Exception!

HELPEN!
P

prowler09

TS Rookie
mijn gitaar is kapot :(
toestand
Niet duidelijk voor verdere antwoorden.

Laatste berichten

• I
    AMD rapporteerde kwartaal- en jaaromzet, Navi-vervanging en RDNA-records van de volgende generatie ...
  • Ranger12
    Doom Eternal zal ray tracing overslaan bij het opstarten
  • Burty117
    Apple zet kwartaalrecord neer, ondersteund door sterke iPhone 11-verkopen
  • Ranger12
    Bedankt, TECH NIEUWS!
  • mamma
    Cisco benoemt Lisa Su, CEO van AMD, in de raad van bestuur
  • Kwantumfysica
    De volgende halvering van Bitcoin in mei zou de valuta naar een recordhoogte kunnen sturen
  • rb242bs
    Beste wachtwoordmanagers
  • Ranger12
    Ik ben op zoek naar advies